Tuettu loma Lehmiranta

Ajankohta: 04.04.2022 – 09.04.2022

Paikka: Lehmirannan lomakeskus, Lehmirannantie 12, Kotalato (Salo)

Olemme saaneet tuetun loman teemalla: Yhdessä enemmän. Paikkoja on 30. Loman haku alkaa 8.11.2021 ja kestää 9.1.2022 asti. Linkki hakukaavakkeeseen löytyy alta ja yhdistyksen facebook-sivulta. Paperisia hakulomakkeita saa Hyvinvointilomista p. 0108303400.  https://lotu.lomajarjestot.fi/calendar/HYVINVOINT/ . Valitaan aikuisten loma ja painetaan jatka. Hakukriteereinä voi olla : Lehmirannan lomakeskus, yhdessä enemmän, 4.-9.4.2022 tai Nurmijärven Hengitysyhdistys. Jos tarvitset avustajan matkalle mukaan, niin avustajan on täytettävä oma hakemus.

Täyshoitoloma on viisi täyshoitovuorokautta, majoitus kahden hengen huoneissa, sisältää: aamiainen, lounas ja päivällinen sekä yhteistä ohjelmaa kaksi kertaa päivässä paitsi tulo- ja lähtöpäivinä. Omavastuuosuus on 20€/vrk/hlö eli yhteensä 100€/hlö.

Huom! Yhdistys ei saa mitään tietoa valituista.

Tuettu lomajakso toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja Terveysministeriön veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella. Tuetut lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein ensikertalaisuus huomioiden. Tuetun loman voi saada vain joka toinen vuosi.