Yhdistys

Muhoksen Hengitysyhdistys vaikuttaa hengityssairaiden asiantuntijayhteisönä Muhoksen kunnan toimialueella. Yhdistyksellä on kannattajajäseniä Oulun seutukunnassa ja muuallakin Suomessa.

Hengitysliiton ja Muhoksen Hengitysyhdistyksen edunvalvontatyön tärkeimpiä tehtäviä on terveyden edistäminen, jossa korostuvat savuttomuus, hyvä hengitysilma, liikunta ja painonhallinta.

Jäsentemme edunvalvontatyön lisäksi tarjoamme palveluja, joista keskeisempiä vuonna 2023 ovat

• Hengitys-lehti, Hengitysuutiset-verkkolehti
  • edulliset jäsenhinnat lomaosake Silmurinteessä Rokualla
  • Asahi terveysliikuntaa maanantaisin Päiväkeskuksessa
  • asiantuntijaluentoja paikkakunnalla, etäluentoja, koulutuksia ja jumppaa verkossa
  • jäsenkortilla alennuksia Oulun Suolahuoneen hoidoista, muun muassa eri hotelleista, Instrumentariumista, Tallink Siljalta
  • suruadresseja, suojaimia, Pef-mittareita ja ajankohtaistuotteita yhdistyksen toimijoilta

Ilmoitamme tapahtumistamme Tervareitissä!

Pahoittelumme jäsenkirjeessä olleista vanhentuneista ja virheellisistä tiedoista!

Miten liityn jäseneksi?

Lue lisää jäseneksi liittymisestä Hengitysliiton verkkosivulta.