Jäsenedut

Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Yhdistyksemme tukee jäsenten liikkumista!

Länsi-Lapin hengitysyhdistys tukee edelleen jäsentensä liikuntaharrastusta 30 eurolla vuodessa. Uutuus tuessa on, että voit itse valita tuettavan liikuntamuodon ja liikuntapalvelun tarjoajan.

Edun saat toimittamalla yhdistyksen taloudenhoitajalle kuitin maksamastasi liikuntapalvelun kausimaksusta ja omat pankkiyhteystietosi palautusta varten. Yhdistys palauttaa 30 euroa pankkitilillesi.

Edun saaminen edellyttää, että yhdistyksen jäsenmaksu vuodelle 2024  on maksettu.

Taloudenhoitaja Reijo Lamminen sähköposti on reijo.lamminen@gmail.com

Jos kuitin ja pankkitietojen lähettäminen sähköpostitse ei ole mahdollista, niin voit soittaa Reijo Lammiselle 040 093 9138.