Jäsenedut

Paikalliset jäsenedut

• Hengitysliiton julkaisema Hengitys-lehti 4 kertaa vuodessa
  • Yhdistyksemme Palje-lehti 1-2 kertaa vuodessa

Jäsenetuhintaan myynnissä (suluissa myyntipaikat)

• Yhdistyksen suruadressit 10 euroa (Hämeenkyrön apteekki, Kelloliike Hakkarainen / Ikaalinen, Vaatetusliike Säippä Ky / Kyröskoski, Kiikoisten apteekki, Lavian apteekki, Hyvinvointi Apteekki / Sastamala)
  • Jyllin Kodin kuntosalille 10 %:n alennus.
  • Ikaalinen Spa vesitropiikki- ja keilausliput 12 euroa/kpl (Hämeenkyrön apteekki, Kelloliike Hakkarainen/Ikaalinen)

Palje-lehti

Palje-lehti 1/2023 on postitettu jäsenille, kannattajajäsenille ja yhteistyökumppaneille.

Seuraava Palje-lehti ilmestyy keväällä 2024. Mikäli sinulla on ideoita ja toiveita lehden sisältämien artikkelien suhteen, ota yhteyttä yhdistyksen tiedottajaan sähköpostitse tiinamaija.viljakainen@gmail.com@gmail.com.

Julkaisemme mielellämme myös jäsenten omia kirjoituksia. Mikäli toivot, että Palje-lehti olisi luettavana jossakin alueemme yrityksessä, ilmoita siitä meille!