Puheenjohtaja vaihtui vuoden 2022 alussa

Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistyksen uudeksipuheenjohtajaksi valittiin Marja-Leena Rajamäki Ikaalisista.  Varapuheenjohtajaksi valittiin Janne Rantanen Hämeenkyröstä. Sihteerinä jatkaa Helena Toivonen Ikaalisista, rahastonhoitajana Pirjo Kemppainen ja jäsenasioiden hoitajana Tiina Korpinen. Uusina hallitukseen valittiin Heli Moberg, Sonja Sorvajärvi ja Sinikka Vilppo, kaikki Ikaalisista.

Yhdistyksemme toimialue on Ikaalinen, Hämeenkyrö ja Sastamala. Sastamala liitettiin yhdistykseemme juuri pandemian alkaessa. Tapahtumien järjestäminen on ollut pandemian ajan haasteellista, eikä Sastamalan alueen jäseniin ole päästy tutustumaan. Kevään aikana onkin suunniteltu jo tapahtumia Sastamalan alueelle. Myös kesän aikana on tarkoitus kokoontua yhdessä Sastamalassa kesätapahtuman tiimoilla. Tiedotamme toiminnastamme UutisOivassa, Alueviestissä sekä alueemme ilmoitustauluilla.