Jäsenedut

Yhdistys tarjoaa normaalin yhdistystoimintansa ohella myös muita palveluita ja aktiviteetteja. Näihin kuuluu esimerkiksi yhdistyksen tarjoamat jäsenedut ja Hengitysliiton valtakunnalliset jäsenedut. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Paikalliset jäsenedut

• Pyöräpiste Vaarapuro Ky myöntää Kalajokilaakson Hengitysyhdistyksen jäsenille voimassa olevaa jäsenkorttia vastaan alennusta asusteista15%, jalkineista 15%, Polkupyöristä (myös sähköpyöristä) 5%. Alennus ei koske tarjous-  ja aletuotteita.
  • Ylivieskan Team Sportia,  Savarinväylä 6,  myöntää alennusta 10 % Kalajokilaakson Hengitysyhdistyksen jäsenille jäsenkorttia vastaan. Alennus ei koske kuitenkaan urheilukelloja, polkupyöriä eikä aseita.
  • Team Sportia Kalajoki / Kalajoen Urheilu ja Kone Oy myöntää Kalajokilaakson Hengitysyhdistyksen jäsenille voimassa olevaa jäsenkorttia vastaan alennusta 20% normaalihintaisista vaatteista ja jalkineista.
  • Uintia Ylivieskan liikuntakeskuksen uimahallissa, Kalajoen SaniFani -kylpylässä ja Nivalan Uikossa jäsenhintaan voimassa olevaa jäsenkorttia vastaan kerran viikossa.
  • Kuntosalivuoro lauantaisin kello 13–14 Ylivieskan Kotikartano 2:ssa.  Käyntimaksu 1 Eur /kerta maksetaan seinällä olevaan lippaaseen.