Yhdistyksellemme on myönnetty ryhmäloma Ylläsrinteelle 18.-23.9.2023. Hakuaika lomalle 17.4.-18.6.2023.

Yhdistyksellemme on myönnetty ryhmäloma Ylläsrinteelle 18.-23.9.2023.

Loma toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Hakuaika lomalle 17.4.-18.6.2023. Tarvittaessa lisätietoja iltaisin puhelinnumerosta 044 3317310.

Täysihoitoloma on:

• viisi täysihoitovuorokautta
  • aamiainen, lounas ja päivällinen
  • majoitus jaetuissa kahden hengen huoneissa
  • yhteistä ohjattua ohjelmaa kaksi kertaa päivässä paitsi tulo- ja lähtöpäivänä
    Loman omavastuuosuus 20€/vrk/hlö eli yhteensä 100 €/5 vrk/hlö.
    Hyvinvointilomat lähettää lomalle valituille kutsun ja laskun.

Lomalle hakeminen

Hakija täyttää tuetun loman hakulomakkeen joko sähköisesti tai paperisena. Sähköinen hakemus nopeuttaa  käsittely ja tiedon kulkua lomalaiselle.  Paperisia hakulomakkeita voi tilata Hyvinvointilomien toimistolta puh. 010 830 3400 tai toimisto@hyvinvointilomat.fi.  Linkki sähköiseen hakulomakkeeseen: https://lotu.lomajarjestot.fi/calendar/HYVINVOINT/

Lomalle hakeminen päättyy viimeistään noin kolme kuukautta ennen loman alkua. Samassa taloudessa asuvat pariskunnat/perheet täyttävät yhden hakemuksen. Jos puoliso ei ole hakemassa lomaa, hänen nettotulonsa/kk tulee merkitä hakemukselle, mutta muita tietoja (kuten henkilötunnus ja nimi) ei merkitä. Henkilötunnusten (myös lasten) on oltava ehdottomasti oikein, jotta hakemus voidaan tallentaa järjestelmäämme. Lapsiperhelomille voivat hakea myös isovanhemmat lastenlastensa kanssa. Tällöin isovanhemman hakemukselle tulee merkitä myös lapsenlapsen etu- ja sukunimi, henkilötunnus, huoltajien nettotulotiedot/kk sekä mahdolliset velat. Tuetun loman voi saada vain joka toinen vuosi. (Jos on ollut tuetulla lomalla viimeksi vuonna 2021, niin voi saada tuetun loman seuraavan kerran vuonna 2023). Hakemukset käsitellään ja päätökset tehdään Hyvinvointilomien toimistolla ja lomalle VALITUILLE lähetetään kutsukirje ja lasku. Lomalaisen on maksettava lasku (omavastuuosuus) Hyvinvointilomien tilille eräpäivään mennessä.

Tuetut lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein ensikertalaisuus huomioiden. Hyvinvointilomien lomat ovat tarkoitettuja vähävaraisille henkilöille ja perheille, joilla ei muuten ole mahdollisuutta järjestää itselleen kodin ulkopuolista lomaa. Lomalle hakeminen tai loman saaminen ei edellytä yhteistyökumppanitahon jäsenyyttä.

Hotelli Ylläsrinne sijaitsee Yllästunturin kauniissa maisemissa. Yllästä ympäröivällä seitsemän tunturin alueella on mahtavat reitit retkeilijöille. Matkalle elämykselliseen luontokokemukseen pääset heti hotellin takaa alkavilta retkeilyreiteiltä. Hotellin ympäristökin tarjoaa lähimetsässään rauhaa ja voimaa. Olet lämpimästi tervetullut nauttimaan lomasta pohjoisen upeassa tunturikohteessa!

Lomalla on täysihoito, joka sisältää aamiaisen, lounaan ja päivällisen, sekä lomakohteen lomaohjelman. Majoitus on jaetuissa kahden hengen huoneissa. Mikäli haluat varata itsellesi yhden hengen huoneen (lisämaksu 30€/vrk), tai haluat saapua jo edellisenä päivänä tai jatkaa lomaasi vielä yhdellä päivällä (lisävuorokausi 2hh 85€ / 1hh 80€), otathan mahdollisimman pian yhteyttä suoraan hotelliin. Myös lemmikkihuoneita on saatavilla rajoitetusti. Jos haluat ottaa lemmikkisi mukaan lomalle (lisämaksu 10€/vrk), otathan yhteyttä hotelliin. Hotelli Ylläsrinne sijaitsee n. 30 km:n päässä Kolarin rautatieasemalta, josta on junabussiyhteys suoraan hotellin pääoven eteen. Aikataulu liitteenä. Kittilän lentoasema on 35 km:n päässä, ja jokaiselta lennolta on lentokenttäbussiyhteys (kesällä kutsuliikenne: www.rundgrenky.fi) suoraan hotellin pääoven eteen. Omalla autolla saapuessa hotelliin: Etelästä päin tullessa aja tietä 21/E8 Kolariin saakka ja käänny siitä oikealle tielle nro 939 Ylläsjärvelle Toinen vaihtoehto on Rovaniemeltä Kittilään tietä nro 79. Kittilän keskustan jälkeen kääntyy vasemmalle tie nro 939 Ylläsjärvi.

Linkki hyvinvointilomien sivuille:    www.hyvinvointilomat.fi

• Facebook: Hyvinvointilomat

Linkki ylläsrinteen sivuille: https://suomi.safartica.com/accommodation/hotelli-yllasrinne/

Lomakohde ja sen kotisivujen osoite: Hotelli Ylläsrinne, https://suomi.safartica.com/accommodation/hotelli-yllasrinne/