Toiminta

Tuemme ja ohjaamme hengityssairaita oman kunnon hoidossa, kuntoutukseen ja sopeutumisvalmennukseen hakeutumisessa, sairauteen liittyvässä edunvalvonnassa.

Järjestämme kuntoutuslomia ja -ryhmiä, liikuntaryhmiä ja -tapahtumia sekä tiedotustilaisuuksia ajankohtaisista aiheista. Kesäisin retkeilemme eri puolella Suomea.

Tiedotamme tilaisuuksistamme alueemme paikallislehdessä Ylä-Satakunnassa, terveyskeskuksen ja torin ilmoitustauluilla, Parkanon kirjastossa ja Kihniössä päivittäistavarakauppojen ilmoitustauluilla, nettisivuillamme sekä jäsenkirjeessä, jonka lähetämme kaikille jäsenille kerran tai pari vuodessa.

Alueella järjestetään myös tiedotustilaisuuksia muutaman kerran vuodessa ajankohtaisista asioista.

Yhteistyökumppaneitamme ovat alueemme apteekit, terveyskeskukset, joissa jokaisessa toimii nimetty hengitys-yhdyshenkilö, muut yhdistykset ja vammaisneuvosto sekä seurakunta, Parkanon kaupunki ja nuorisotoimi.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!