PERUTTU Teatterimatka

Paikka: Komediateatteri, Tampere

Järjestäjä: Kangasalan Seudun Hengitysyhdistys ry

Vastuuhenkilö: Ritva Heikkilä puh. 0400 835 565

Saikkua, kiitos! on Stand up koomikko Ismo Leikolan ja näyttelijä Kalle Pylvänäisen kirjoittama riemastuttava esitys, joka irvailee lähes kaikelle sairastamiseen liittyvälle. Illan aikana selviää voittaako terveyskeskuslääkäri lääkäreiden suomenmestaruuskilpailut vai korjaako potin Eiran yksityinen plastiikkatohtori. Piipahdamme luomulääkärin vastaanotolla ja kuulemme valepotilaana aktiivisesti toimivan Olavin viimeiset kuulumiset. Sairaalan ylilääkäri ja hänen orkesterinsa Duo Aspirin antaa kaikessa karuudessaan oman mausteensa esitykseen, tulkiten Ismo Leikolan jäljittelemättömällä tyylillä tehtyjä lauluja.

Lipun hinta sisältäen bussikuljetuksen on 45 € / jäsen ja 50 € / ei jäsen. Kahvi on omakustanteinen, Ilmoittautumiset Ritvalle 27.10. mennessä. Bussiaikataulu ilmoitetaan myöhemmin.