Jäsenedut

Pietarsaaren Hengitysyhdistys toimii Kruunupyyn, Luodon, Pietarsaaren, Pedersören ja Uudenkaarlepyyn alueella. Yhdistys perustettiin vuonna 1946 nimellä Östanlidin Potilasyhdistys. Yhdistyksen jäsenmäärä on noin 170. Yhdistys järjestää vesijumppaa Östanlidilla joka perjantai. Lisätietoa vesijumpasta antaa Helmer King.

Sinulla ei tarvitse olla hengityssairautta liittyäksesi hengitysyhdistyksen jäseneksi. Riittää että olet kiinnostunut hengitysterveydestä ja haluat tukea hyvää asiaa!

Hengitysyhdistyksen jäsenenä saat monta etua

• Hengitysyhdistyksen palvelut, esim. liikuntaryhmiä ja -tapahtumia, luentoja, kerhoja, leirejä, ulkoilutoimintaa
  • Tapahtumia ja ryhmiä samassa tilanteessa oleville yhdistyksessäsi tai alueellisella tai kansallisella tasolla
  • Ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta
  • Hengitys-lehti viisi kertaa vuodessa
  • Sisäilma- ja korjausneuvontaan liittyvätä puhelinpalvelut
  • Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan asiantuntioden puhelinpalvelut
  • Haluat hyödyntää jäsenetuja kansallisesti ja paikallisesti.