Yhdistys

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1948, joten olemme nuorekkaita konkareita toiminnassamme. Jäsenmäärä meillä on noin 430.

Toimimme Imatran, Lappeenrannan, Lemin, Luumäen, Parikkalan, Rautjärven, Ruokolahden, Savitaipaleen ja Taipalsaaren alueen hengityssairaiden ja heidän läheistensä palvelu-, tuki- ja edunvalvontajärjestönä. Toimistomme on toiminnan sydän ja puheenjohtaja dynaaminen voimanlähde hallituksen tuella.

Toimistomme on auki ti-to klo 10-14. Tarvittaessa ota yhteyttä puhelimitse 041 314 9704. Voit myös lähettää tekstiviestin yhteystietoinesi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Seuraa ilmoitteluamme Uutisvuoksen ja Etelä-Saimaan keskiviikko -lehtien Seurat ja yhdistykset -palstalla sekä kotisivuillamme ja facebookissa.

Jäsenmaksut vuonna 2024

• Varsinainen jäsen: 25 euroa vuodelta.
  • Perhe- tai nuorisojäsen: 12,50 euroa vuodelta.
  • Lapsijäsen maksuton. Lapsijäsenyyden saavat alle 15-vuotiaat.
  • Kannatusjäsen: 60 euroa vuodelta.