Vinkkejä ja vertaistukea uniapneaan: Vinkit ihon-, nenän- ja hiustenhoitoon maskinkäyttäjille

Ajankohta: 05.03.2024 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Yhdistyksen toimisto; Vuoksenniskantie 78 B 11, 2. krs., Microsoft Teams-etäyhteydellä

Järjestäjä: Etelä-Karjalan Hengitysyhdistys ry, Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: E-K:n Hey: Liisa-Helena Pellinen, p. 0400 681 486, Hengitysliitto: Eeva-Liisa Peltonen, puhelin 044 407 7062, eeva-liisa.peltonen@hengitysliitto.fi

Oletko tuskaillut peilikuvaasi aamulla, kun maskin remmit ovat painaneet kasvoillesi näyttävät painaumat? Millä keinoilla voit suojata hiuksia kulumiselta maskin remmien alla? Miten pidät ihon hehkeänä maskia käyttäessäsi? Mistä apua nenän tukkoisuuteen?

Tervetuloa kuulemaan kokemustoimijoiden parhaat vinkit ja jakamaan omasi! Saavuthan toimistolle klo 17.30 tarjoilun vuoksi.

Iltaa ohjaavat kokemustoimijat Eija Salo ja Sirpa Viita.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan tilaisuuteen klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.
Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.