Virtain-Ruoveden Hengitysyhdistys

Yhdistyksemme edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää.

Virtain-Ruoveden Hengitysyhdistys on Hengitysliiton paikallisyhdistys. Yhdistyksemme toimii hengityssairaiden ja heidän läheistensä palvelu-, tuki- ja edunvalvontajärjestönä Ruoveden kunnan ja Virtain kaupungin alueella.

Virtain-Ruoveden  Hengitysyhdistys on Hengitysliiton paikallisyhdistys.Yhdistyksemme toiminta-alueena on Ruovesi ja Virrat. Yhdistyksemme on perustettu 1983. Jäseniä yhdistyksessämme on noin 100.

ihminen kävelee metsässä tukilla kuvituskuva

Yhdistyksen toiminta

Vertaistoiminta on yksi Hengitysyhdistysten keskeisimmistä toimintamuodoista. Vertaistuella tarkoitetaan samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kohtaamista, kuulluksi ja ymmärretyksi tulemista ja toisten tukemista.

Se on vuorovaikutuksessa olemista, kokemusten ja tuntemusten vaihtamista sekä oman sairaushistorian tarkastelua ja jakamista toisten kanssa. Ennen kaikkea vertaiset voivat antaa ja saada voimaa ja iloa arkielämään.

syksy vaahtera lehtiä kuvituskuva

Hengitä & hengästy -liikuntaryhmä

Jumppaamme jälleen yhdessä Virtain Editin puistossa / urheilukentällä alkaen keskiviikkona 9.6.21 kello 11-12. Heinäkuussa ryhmä on tauolla, muuten kokoontumiset sään salliessa ulkona. Ohjaajana Harri Tarvainen.

Ryhmä on yhdistyksen jäsenille maksuton. Lisätietoja voit kysyä Vuokko Teräväiseltä, puhelin 040 506 5739

Tervetuloa mukaan!

HUOMIO !

Liikuntaryhmä jatkaa keskiviikkona 1.9.21 klo 14 kuntosalitoiminnalla Virtain Kisapirtillä. Toiminta jatkuu joka keskiviikko .

Tämähän on maksuton yhdistyksen jäsenelle. Tule rohkeasti mukaan. Tervetuloa.

Hengitä ja Hengästy liikuntaryhmän joululoma on alkanut.

Aloitamme jälleen keskiviikkona 12.1.22 klo 14 Kisapirtin kuntosalilla. Tervetuloa !

HYVÄÄ JOULUA ja LIIKUNNALLISTA UUTTA VUOTTA -22

Olemme aloittaneet uuden vuoden ja uudet kujeet.Liikuntaryhmä Hengitä ja Hengästy on aloittanut toimintansa Kisapirtillä Virroilla Harri Tarvaisen johdolla. Sinä uusi jäsen olet tervetullut mukaan vaikka kesken kauden.Ryhmä kokoontuu kerran viikossa . Seuraava kerta on 16.3.22 klo14 jne. Ota yhteys Vuokko Teräväinen puh. 0405065739

KEVÄTKOKOUS on torstaina 21.4.22 klo 17 Virroilla Kyläilykahvilassa. Tervetuloa .

Teemme pienen retken Strömsöhön lauantaina 11.6.2022 se on Strömsön 20 vuotis- juhlamatka. Lähtö Ruoveden Linja-autoasemalta klo7:30 ja Virtain kirkon P-Paikalta klo 8:00 Matkanjohtajana Juhani Viita.TERVETULOA . Ilmoittaudu Kaijalle puh. 0445240817

11.5.2022 KESÄTAUOLLE jäänyt Hengitä & Hengästy ryhmä jatkaa syksyllä jos innokkaita riittää.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu on 25 euroa kaikilta jäseniltä.

Yhdistyksen säännöt

Tutustu yhdistyksen sääntöihin tästä.

Liity paikallisyhdistyksen jäseneksi

Voit liittyä hengitysyhdistyksen jäseneksi sähköisellä lomakkeella ja maksaa jäsenyytesi verkkopankissa heti. Jäsenmaksun suuruus näytetään sinulle automaattisesti valittuasi jäsenyhdistyksen ja jäsenlajin.

Puttosharjuntie 47
34800 Virrat

Yhdistykseen voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse virratruovesi@hengitysyhdistys.fi
tai soittamalla 044 524 0817.

Yhdistyksen luottamushenkilöt

Kati Ekmark