Elämän sykettä hyvässä hengessä

Keuhkonsiirto on hoitomuoto, jota käytetään henkeä uhkaavan hengityssairauden hoitoon silloin, kun muista hoidoista ei ole apua. Suomessa tehdään vuosittain 20–30 keuhkonsiirtoa. Tulokset siirroista ovat hyviä.

Kokkolanseudun hengitysyhdistys, sydän- ja keuhkosiirrokkaiden yhdistys Syke ry sekä Kokkolan keskusapteekki kutsuvat keuhkonsiirron saaneita, siirtoa odottavia ja muita hengitysterveydestä kiinnostuneita juttusille keskiviikkona 27.9. kello 13–16. Keskusapteekin edustalla Prismassa on tarjolla vertaistukea, mukavaa yhdessäoloa, tietoa yhdistystoiminnasta ja arpajaiset.

Tapahtumassa on myös mahdollisuus testata oma hengitettävän lääkkeen ottotekniikka PIF-mittauksella. Mittaukseen pääsee varaamalla ajan viimeistään 26.9. numerosta 050 3569809. Mittauksen tekee apteekin astmavastaava.

Tervetuloa!