Yhdistysten kesäpäivä Suvirannassa

Paikka: Suviranta, Suvirannantie 180, Hattula

Järjestäjä: Kanta-Hämeen Hengitys ry

Vastuuhenkilö: Marita Kononen, Vantaan Hengitysyhdistys ry

Kanta-Hämeen Hengitys ry kutsuu Etelä-Suomen hengitysyhdistysten jäsenet perheineen yhteiseen kesäpääivän viettoon Kanta-Hämeen Hengitys ry:n kesäkotiin Suvirantaan. Koska osallistujamäärä yhdistyksittäin jää verrattain pieneksi, vain nopeimmat pääsevät mukaan, joten ole tarkkana ja ilmoittaudu nopsaan joko numerron 045 231 87 11 tai vantaa@hengitysyhdistys.fi. Ilmoittautuminen viimeistään 15.6.2023 mennessä. Muista kertoa omat ruoka-allergiasi ilmoittautumisen yhteydessä. Kuljetus järjestetään sen mukaan mikä on lähtijöiden määrä. Jos sinulla on tarjota paikkoja omaan autoosi, kerro se ilmoittautumisen yhteydessä. Lähtöaika ja paikka sovitaan hyvissä ajoin ennen lähtöpäivämäärää.

Kesäpäivän hinta 20 euroa

Suvirannan päiväohjelma on klo 12-15, iltaohjelma klo 16-20.

Ohjelma:

11-12 lounas, tervetulopuhe

12-15 aktiviteetit (mölkkyä, fribee- ja pihagolfia, luontopolku, tikanheittoa, sauvakävelyä, suppailua, soutamista, uimista, trampoliinilla hyppimistä)

15-16 kahvit, palkintojen jako

16-20 vapaamuotoista ohjelmaa (saunomista, grillausta, laulua, kevyttä liikuntaa)