Kynnet pikkujoulukuntoon

Marita Kononen | Julkaistu 17.11.2015 16:09

Kynnet pikkujoulukuntoon lauantaina 7.11.2015

Oli pelkona ettei tapahtumaan tule ketään, koska kaikkihan tietävät kynsilakkojen voimakkaat tuoksut, joita jotkut kutsuvat nimellä haju tai katku. Otimme riskin, joka kannatti ottaa!

Jos tässä yhteydessä sallitaan muistella vanhoja aikoja, ex-mieheni ei hyväksynyt lakattuja kynsiä, koska se lakan haju oli hänestä niin vastenmielinen ja kynsiin jäi se sama haju. Pankin tiskillä olisin tietysti halunnut vilautella niitä kauniita lakattuja kynsiä kun silloin vielä kynnet kasvoivatkin pitkiksi lohkeilematta!

Takaisin viime lauantain tapahtumaan. Aluksi tosiaankin näytti siltä, että meitä tuli paikalle vain Marja-Leena joka teki intialaista päähierontaa, Tuula joka opasti kynsien lakkauksessa ja Leena joka taas hoiti kynsinauhat kuntoon ja neljä asiasta kiinnostunutta minun lisäkseni. Kyllä siinä tuli jo suru puseroon, että näinkö tämän tapahtuman piti mennä. Mutta päivän mittaan ovikello soi ja paikalle tuli ihan mukavasti väkeä. Jossakin vaiheessa Tuulalla oli oikein tungosta, kun hän teki käsiin kuorinnan ja hieroi hyvällä rasvalla sormet notkeiksi. Intialainen päähieronta oli tosi suksee ja sitä toivottiin lisää. Puhuimme jo valmiiksi, että ensi vuonna Marja-Leena tulee Naistenpäivän-tapahtumaan. Toki hän tulee aikaisemminkin, kun vaan saamme kasaan sellaisen neljän-viiden hengen porukan. Jos tunnet asian sinulle mieleiseksi, kokoa ryhmä ja sovitaan sellainen päivä joka sopii kaikille ja yhdistys tarjoaa tilat!

No, sitten palaan vielä siihen lakan katkuun. Yksi henkilö kertoi, että hajua oli, mutta se hävisi kuitenkin hyvin eikä haitannut menoa. Muille hajusta ei tullut ongelmia. Kun kolmen jälkeen laitoimme oven kiinni, ulos käveli naisjoukko, joka rikkoi omia rajojaan. Meillä oli kynsissä, joillakin jopa voimakkaan väristä lakkaa ja kaikki halusivat kynsiin tarroja! Ehkä uskallamme laittaa päälle jatkossa jotakin hyvin värikästä vaatetta. Se olisikin jo melkoinen vallankumous!

Venla, 14 v, sai Tuulalta monta vinkkiä lisää, vaikka monenlaisia lakkauksia olenkin jo tottunut hänen kynsissään näkemään.

Ja mikä parasta, kaikkien hoitojen hinnat olivat jokaisen kukkarolle sopivat.

Kaiken kaikkiaan tapahtumasta jäi hymy huulille ja Leenan lausahdus, että tänne on niin mukava tulla, antoi uskoa siihen että olemme oikeilla jäljillä järjestäessämme toimintaa teille hyvät jäsenet.

Odotamme vinkkejä, mikä teitä kiinnostaa. Tehdään yhdessä! Näin saamme enemmän aikaan!