Vakka-Suomen Hengitysyhdistys

Vakka-Suomen Hengitysyhdistyksen jäsenistöön kuuluvat mm. astmaa, allergista nuhaa, asbestia, keuhkoahtaumatautia, uniapneaa, pölykeuhkosairauksia sekä tuberkuloosia sairastavia ja heidän läheisiään.

Toimialueemme on Uusikaupunki lähiympäristöineen.

ihminen kävelee metsässä tukilla kuvituskuva

Yhdistyksen toiminta

Kokoonnumme kerran kuukaudessa torstaisin kello 17 Sakunkulman palvelukeskuksessa osoitteessa Zacharessianinkatu 1,  23500 Uusikaupunki. Tervetuloa yksin tai ryhmässä. Toistaiseksi Korona-tauolla.

Uniapnean vertaistukiryhmään etsimme ohjaajaa. Ryhmä on kokoontunut 3–4 kertaa vuodessa. Toistaiseksi tauolla.

Metsien Suomi-kampanja

Kesällä

Yhdistykselle on tilattu 100 puunsiemenkiekkoa ja saatiin 120 osana Hengitysliiton juhlavuoden ohjelmaa.

Siemenkiekot ovat saapuneet niitä on edelleen Tainalla Kettelintie 37, Pyhämaa. Kannattaa varmaankin olla ennen noutoa yhteydessä Tainaan 0400 717 157, jottei tule turhaa reissua.

Suvi Teräsniskan joulukonsertti

Juhlistamme Hengitysliiton 80-vuotista työtä hengityssairaiden ja hengitysterveyden eteen. Tarjoamme kaikille jäsenille mahdollisuuden osallistua lämminhenkiseen Suvi Teräsniskan joulukonserttiin etänä. Tervetuloa seuraamaan konserttia etäyhteydellä 10.12. kello 19. Ilmoittaudu 30.11. mennessä verkkolomakkeella.

syksy vaahtera lehtiä kuvituskuva

Toiminnasta tiedottaminen

Jäsenilloista, asiantuntijaluennoista, retkistä ja muusta toiminnasta ilmoitamme paikallislehtien seuratoimintapalstalla sekä verkkosivuillamme. Seuraa ilmoitteluamme.

Kevät- ja Syyskokousten kutsu-/ilmoituskäytäntö

Hallitus on 17.4. pitämässä kokouksessaan päättänyt siirtyä käyttämään tekstiviestejä ilmoitustapana aiempien lehti-ilmoitusten sijaan.

Osan jäsenistä tiedoista puuttuu kännykän numero, joten ne olisi hyvä ilmoittaa Kimmolle 0440-831543.

Jäsenedut 2021

Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta:

• Info kirjakauppa, normaalihintaiset kirjat – 10%
  • HiusMekka, hiusten leikkaus & tuotteet -5 %
  • Järven Kello ja Kulta Ky, normaalihintaisista tuotteista 10–15 % tuoteryhmästä riippuen.
  • Kenkäkauppa Alina -10 %
  • Kodin kangastus, verhokankaat -10 %
  • Pulla Pirjot -8 %
  • Putiikki Sik-Sak -10 %
  • Telmarin, valaisimet ja lamput -15 %
  • Vaateliike Amalinda -10 %, ei pikkupalan eikä ruskatuotteista.

Sakunkulmassa on myytävänä suruadresseja.

Yhdistyksen säännöt

Tutustu yhdistyksen sääntöihin tästä.

Liity paikallisyhdistyksen jäseneksi

Voit liittyä hengitysyhdistyksen jäseneksi sähköisellä lomakkeella ja maksaa jäsenyytesi verkkopankissa heti. Jäsenmaksun suuruus näytetään sinulle automaattisesti valittuasi jäsenyhdistyksen ja jäsenlajin.

Kettelintie 137
23930 Pyhämaa

vakkasuomi@hengitysyhdistys.fi

Yhdistykseen voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse vakkasuomi@hengitysyhdistys.fi.

Yhdistyksen luottamushenkilöt

Taina Vuorio