Saapumisohjeita toimistolle

Toimintamme tapahtuu pääasiassa omissa toimitiloissamme osoitteessa Bastioninkatu 4, 20730 Turku. Toimistomme sijaitsee kauppakeskus Skanssin Skanssintorin laidalla, kahluualtaan vieressä. Toimistomme palvelee maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 11.00 -16.00 ja keskiviikkoisin klo 12.00 -17.00. Perjantaisin toimistomme on suljettuna.

PÄÄSET PAIKALLE BUSSILLA:

Lähimmät bussipysäkit ovat Itäkaarella aivan Skanssin kauppakeskuksen vieressä. Pysäkki on kauppakeskuksen Kaarinan puoleisella sivustalla.

Bussipysäkkien kautta kulkevat linjat 9, 90, 91, 99, 221 ja P2.

Linja 9 kulkee Katariinasta keskustan kautta Vaalaan. Keskustan pysäkki sijaitsee Aurakadulla Kaupungintalon vieressä lähinnä Auransiltaa.

Linjat 90 ja 91 tulevat telakalta Uittamon kautta Varissuolle, mutta nämä kulkevat vain työajan meno/paluuliikenteessä.

Linja 99 kulkee Perno/Pansiosta Länsikeskuksen kautta Skanssiin ja Ilpoinen/Uittamolle.

Linja 221 kulkee Kaarinasta Skanssin kautta Turkuun,  Ihalaan,  Raisioon ja Myllyyn, ja tällä pääsee sitten myös Raisiosta Skanssiin.

P2 on palvelulinja, joka kulkee Puutorilta Skanssiin.

Linjat kannattaa tarkistaa Turun seudun joukkoliikenteen aikataulusta.

OMALLA AUTOLLA:

Käytössäsi ovat kauppakeskus Skanssin asiakaspaikat.
Moottoritietä tulevilla on parikin eri vaihtoehtoa.  Moottoritieltä poistutaan Skanssin liittymässä (liittymä numero 4).
Itäparkkiin pääsee Itäkaarelta alueelle ajamalla kylmäaseman ohi Skanssinveräjää pitkin rakennuksen vieritse toiseen päähän ja liuskalle ylös. Heti ensimmäisessä kerroksessa on kuusi invapaikkaa ulko-oven vieressä. Siitä on lyhyt matka torin yli toimistolle, joka sijaitsee katutasossa torin vastakkaisella reunalla kahluualtaan oikealla puolella.

Toinen vaihtoehto on ajaa parkkihalliin, ja nousta sieltä hissillä toiseen kerrokseen. Skanssintorille pääsee pääovesta Silmäaseman vieritse. Toimisto on torin laidalla kahluualtaan oikealla puolella.

Uudenmaantieltä tultaessa kannattaa kääntyä Krematorion kohdalta oikealle Sorakadulle ja sieltä kiertoliittymästä vasemmalle ja ajaa Skanssin parkkihalliin, josta pääsee hissillä toiseen kerrokseen.

TAKSI-,  SAATTO-  JA HUOLTOLIIKENTEELLE:

Kun tulijoilla on tarve päästä autolla aivan oven eteen, tulee huomioida, että oven edustalle ei saa autoa jättää, koska se on pelastustie. Liikennöinti tapahtuu Skanssinkadun kautta. Bastioninkatua ei ajeta suoraan pihaan, vaan heti vasemmalla puolella olevan XXL-urheiluliikkeen jälkeen käännytään vielä vasemmalle. KappAhlin kulmalta käännytään oikealle ja jatketaan suoraan aina Skanssin torille saakka. Torin kulmalta käännytään oikealle, ohi Jesse´s Dine -ravintolan.

Olet aina lämpimästi tervetullut asioimaan toimistolle!

Osoite
Bastioninkatu 4,