Liity jäseneksi

Liittymällä Hengitysliittoon liityt todellisuudessa aina alueesi paikallisjärjestöön ja sen kautta varsinaiseen Hengitysliittoon. Jäsenenä saat paikallisyhdistyksen etujen lisäksi aina myös valtakunnallisen Hengitysliiton jäsenedut. Näistä löydät tarkempaa tietoa liiton nettisivuilta www.hengitysliitto.fi

Turun Seudun Hengitysyhdistyksen toiminta-alue kattaa 20 kuntaa Turun seudulla. Kunnat ovat  Aura, Kaarina, Kustavi, Laitila, Lieto, Loimaa, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Oripää, Paimio, Parainen, Pöytyä, Raisio, Rusko, Sauvo, Taivassalo, Turku ja Vehmaa.
Jäsenmaksut vuonna 2019 ovat: varsinainen jäsen 25€, perheenjäsen 15€ ja nuorisojäsen 15€. Lapsijäsennyys  (alle 15v) on maksuton.

Tällä sähköisellä lomakkeella voit liittyä hengitysyhdistyksen jäseneksi ja maksaa jäsenyytesi verkkopankissa heti. Jäsenmaksun suuruus näytetään sinulle automaattisesti valittuasi jäsenyhdistyksen ja jäsenlajin. Voit myös halutessasi tulostaa kirjallisen lomakkeen. Tällöin kirjallinen liittymislomake tulee toimittaa Turun Seudun Hengitysyhdistyksen toimistolle.