Saapumisohjeita Skanssin toimistolle!

Toimintamme uusissa toimitiloissamme osoitteessa Bastioninkatu 4, 20730 TURKU, on käynnistynyt.
Tapahtumista ja ryhmistä kerromme tarkemmin nettisivuillamme ja facebookissa. Jos tarvitset saapumisohjeita toimistolle, niin valitse sinulle sopiva saapumistapa ja tutustu ohjeeseen.

SAAVUN PAIKALLE BUSSILLA:

Lähimmät bussipysäkit ovat Itäkaarella aivan Skanssin kauppakeskuksen vieressä. Tämä on siis pysäkki, joka on kauppakeskuksen Kaarinan puoleisella sivustalla.

Bussipysäkkien kautta kulkevat linjat 9, 90, 91, 99, 221 ja P2.

Linja 9 kulkee Katariinasta keskustan kautta Vaalaan. Keskustan pysäkki sijaitsee Aurakadulla Kaupungintalon vieressä lähinnä Auransiltaa.

Linjat 90 ja 91 tulevat telakalta Uittamon kautta Varissuolle, mutta nämä kulkevat vain työajan meno/paluuliikenteessä.

Linja 99 kulkee Perno/Pansiosta Länsikeskuksen kautta Skanssiin ja Ilpoinen/Uittamolle. Vuoroväli on harvempi, mutta tämäkin kannattaa reitin varrella asuvien huomioida.

Linja 221 kulkee Kaarinasta Skanssin kautta Turkuun,  Ihalaan,  Raisioon ja Myllyyn, ja tällä pääsee sitten myös Raisiosta Skanssiin.

P2 on palvelulinja, joka kulkee Puutorilta Skanssiin. Linja kannattaa tarkistaa Turun seudun joukkoliikenteen aikataulusta.

Toimitila löytyy kauppakeskuksen pääoven edessä olevan Skanssintorin reunalta kahluualtaan vasemmalta puolelta bussipysäkiltä katsottaessa. Kuten yllä olevasta kuvasta näkyy, kyse on monivärisen kerrostalon katutasosta.

SAAVUN PAIKALLE OMALLA AUTOLLA:

Käytössämme ovat kauppakeskus Skanssin asiakaspaikat.

Moottoritietä tulevilla

on parikin eri vaihtoehtoa.  Moottoritieltä poistutaan Skanssin liittymässä (liittymä numero 4).

Itäparkkiin pääsee Itäkaarelta alueelle ajamalla kylmäaseman ohi Skanssinveräjää pitkin rakennuksen vieritse toiseen päähän ja liuskalle ylös. Heti ensimmäisessä kerroksessa on kuusi invapaikkaa ulko-oven vieressä. Siitä on lyhyt matka torin yli toimistolle, joka sijaitsee katutasossa torin vastakkaisella reunalla kahluualtaan oikealla puolella.

Toinen vaihtoehto on ajaa parkkihalliin, ja nousta sieltä hissillä toiseen kerrokseen. Skanssin torille pääsee pääovesta Silmäaseman vieritse. Toimisto on torin laidalla kahluualtaan oikealla puolella.

Uudenmaantieltä tultaessa

kannattaa kääntyä Krematorion kohdalta oikealle Sorakadulle ja sieltä kiertoliittymästä vasemmalle ja alas luiskalta "tunneliin", heti kiertoliittymästä oikealle halliin ja hissillä toiseen kerrokseen.

TARVITSEN OHJEET TAKSI- SAATTO- JA HUOLTOLIIKENTEELLE:

Kun tulijoilla on tarve päästä autolla aivan oven eteen, tulee huomioida, että oven edustalle ei saa autoa jättää, koska se on pelastustie ja aluepysäköillä kiellettyä aluetta.

Liikennöinti tapahtuu Skanssinkadun kautta. Bastioninkatua EI AJETA suoraan pihaan, vaan heti vasemmalla puolella olevan XXL-urheiluliikkeen jälkeen käännytään vielä vasemmalle. KappAhlin kulmalta käännytään oikealle ja jatketaan suoraan aina Skanssin torille saakka. Torin kulmalta käännytään oikealle, ohi Jesse´s Dine -ravintolan.

Huoneistomme löytyy siis torin reunalta kahluualtaan oikealta puolelta kauppakeskuksen pääovelta katsottuna.

Toimisto palvelee tuttuina aukioloaikoina maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 11-16 ja keskiviikkoisin klo 12-17. Perjantaisin toimisto on suljettuna.

Saavuitpa sitten millä kulkuvälineellä tahansa, olet aina lämpimästi tervetullut asioimaan toimistolle!