Jäsenterveiset

Jäsenterveiset ovat paikallisia uutisia tai kuulumisia, jotka käsittelevät yhdistyksen toimintaa. Terveiset voivat käsitellä tulevia tai pidettyjä tapahtumia, merkkipäiviä tai vaikkapa paikallista vaikuttamista. Lukemalla yhdistyksen jäsenterveisiä pysyt ajantasalla yhdistyksen toiminnasta.

Toimistomme on suljettuna ajalla 1. -31.7.2019. Hyvää kesää kaikille! Toimisto on avoinna taas 1.8.2019 alkaen.

Menneitä tapahtumia:

Iäkkään uni ja unettomuus- luento Kulttuurikeskus Poleenissa 12.11.2018

Pieksämäen Seudun Hengitysyhdistys ry järjesti yhteistyössä Pieksämäen Seudun Sydänyhdistys ry:n kanssa 12.11.2018 luentotapahtuman aiheena "Iäkkään uni ja unettomuus". Luennoitsijana toimi geriatrian erikoislääkäri Jarkko Tuunanen. Mukana oli myös esittelemässä toimintaansa Pieksämäen Seudun Hengitysyhdistys ja Pieksämäen Seudun Sydänyhdistys sekä WellO2- tuote-esittelijä. Yleisöä paikalle saapui luentoa kuuntelemaan lähes täyden salillisen verran. Luento oli hyvin pidetty sekä aihealue koettiin tärkeäksi. Yhdistyksemme ottaa mielellään vastaan uusia ideoita mahdollisen seuraavan luennon aiheeksi.