Jokipuisto Kymi Karhulassa
Unelmien liikuntapäivä 15.6.2019 Mukkulassa

Jäsenterveiset

Unelmien liikuntapäivä 15.6.2019 Mukkulassa

Olimme iloisia, että olitte mukana yhdistyksen järjestämässä ”Unelmien liikuntapäivässä” monilukuisesti. Moni ilmoittamamme ohjelma jäi käyttämättä, mutta ilmeisesti se ei haitannut. Mölkkyä kuitenkin pelattiin. Kahvia keittelimme tiuhaan tahtiin. Makkaratkin maistuivat, joka oli tarkoituskin. Eihän kukaan jaksa urheilla täydellä vatsalla. Varautukaa vain siihen, että jumpat on ennen tarjoilua ensi vuonna. KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE!

Parhaat palkittiin: Aholin Jouko; pitsalahjakortti, Korkeila Ritva; kukkalahjakortti, Laiho Anja; muki ja kulho.  Muut voittajat ovat: Hankasalmi Arja, Kangas Marjatta, Hilpinen Juhani, Suomilammi Jukka, Hautanen Kerttu, Valovirta Liisa, Hartikainen Erkki, Salonen Soile, Koukko Erkki ja Marja-Leena, Aholin Sirkka, Kaminen Heikki, Nurmonen Viljo, Vehniäinen Lauri ja Solkio Antti. ONNITTELUT VOITTAJILLE.

Meitä sponsoroi seuraavat yritykset, joille myös kiitos: Pitseria MarryDian Mukkula, Kukkakauppa Pinja Mukkula, S-Market Mukkula, Citymarket Paavola, R-kiosti Mukkula, Parturi-Kampaamo Sirpa Ottelin ja Tmi Anne Viikilä Mukkula, Holman Apteekki, Leipomo/Sinuhe Oy ja lisäksi yksityiset henkilöt.

Kiittäen osallistujia: Eila, Kalevi, Kirsti, Marja ja Osmo.

------------------

Kirje yhdistysten jäsenille!

Yhdistysten pikkujoulua (Päijät-Häme ja Heinola) vietettiin Ravintola Voitossa Lahdessa 24.11.208. Meidän puheenjohtaja toivotti kaikki tulijat tervetulleiksi. Tuttuja joululauluja lautettiin pitkin iltaa Tuula ja Hannu Kokkosen avustuksella. Jouluruokailussa on monenlaista herkkua jälkiruokineen, mutta possu ja laatikko maistui eniten. Perinteinen arvonta suoritettiin Heinolan puheenjohtajan avustuksella. Säilyykö Lahdessa yhteistyö ”esim. leipomisten” merkeissä, kun Heinola järjesti sketsin, josta Heinolan yhdistys lahjoitti meille kaksi kaulinta, joissa oli kaikkien osallistujien nimet. Joulupukki tuli katsomaan, onko ”kilttejä lapsia” (hienosti pukeutuneita) ja niitähän oli, koska kaikki saivat joulupaketin. Kokkosen pariskunta huolehti lopputansseista, eikä kukaan jäänyt kylmäksi esim. kappaleesta ”kuumat huulet”. Tavataan joukolla Heinola kesäpäivän merkeissä Riihimäellä.

Terv. Tonttu.

Ajankohtaista-otsikon alta löydät kaikki yhdistyksen uusimmat jäsenterveiset ja tapahtumat koottuna yhteen paikkaan. Ajankohtaista-sivun alta löydät myös yhdistyksen kuva-albumit, johon päivitetään kuvia esimerkiksi yhdistyksen tapahtumista.