Kylpypyyhkeet
Kirje yhdistysten jäsenille!

Jäsenterveiset

Yhdistysten pikkujoulua (Päijät-Häme ja Heinola) vietettiin Ravintola Voitossa Lahdessa 24.11.208. Meidän puheenjohtaja toivotti kaikki tulijat tervetulleiksi. Tuttuja joululauluja lautettiin pitkin iltaa Tuula ja Hannu Kokkosen avustuksella. Jouluruokailussa on monenlaista herkkua jälkiruokineen, mutta possu ja laatikko maistui eniten. Perinteinen arvonta suoritettiin Heinolan puheenjohtajan avustuksella. Säilyykö Lahdessa yhteistyö ”esim. leipomisten” merkeissä, kun Heinola järjesti sketsin, josta Heinolan yhdistys lahjoitti meille kaksi kaulinta, joissa oli kaikkien osallistujien nimet. Joulupukki tuli katsomaan, onko ”kilttejä lapsia” (hienosti pukeutuneita) ja niitähän oli, koska kaikki saivat joulupaketin. Kokkosen pariskunta huolehti lopputansseista, eikä kukaan jäänyt kylmäksi esim. kappaleesta ”kuumat huulet”. Tavataan joukolla Heinola kesäpäivän merkeissä Riihimäellä.

Terv. Tonttu.

Ajankohtaista-otsikon alta löydät kaikki yhdistyksen uusimmat jäsenterveiset ja tapahtumat koottuna yhteen paikkaan. Ajankohtaista-sivun alta löydät myös yhdistyksen kuva-albumit, johon päivitetään kuvia esimerkiksi yhdistyksen tapahtumista.