Yhdistys

Haukiputaan Silmu

Silmun tarkoituksena on antaa tukea Oulun Haukiputaan ja lähiympäristön hengityssairaille ja heidän läheisilleen sekä toimia terveellisen elinympäristön puolesta.

Tehtävänämme on osaltaan aktivoida jäsentoimintaa. Jäsenille järjestämme kerhotoimintaa ja opintojaksoja Jatuin takkahuoneessa joka toinen keskiviikko-iltapäivä.

Tutustumme eri kuntoliikuntalajeihin ja harrastusmahdollisuuksiin. Järjestämme yhteisiä ulkoilupäiviä ja luontoretkiä. Osallistumme myös oman ja lähikuntien kulttuuritarjontaan.

Olemme mukana alueellisessa jäsentoiminnassa. Silmumme osallistuu yhdistyksen järjestämään ja omaan varainhankintaan.

OULUN SEUDUN HENGITYSYHDISTYS RY

HAUKIPUTAAN SILMU

TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2017

TOIMINTA AJATUS

Haukiputaan Silmu on Haukiputaan alueella asuvien yhdistyksen jäsenien valitsema paikallinen toimikunta.  Silmun jäsenien tehtävänä on tehdä tunnetuksi yhdistyksen toimintaa ja aktivoida hengityssairaita liittymään yhdistyksen jäseniksi ja osallistumaan toimintaan. Oulun seudun hengitysyhdistykseen voi liittyä varsinaisina jäseninä.

SILMUN HALLITUS 2017

Sinikka Kuivala puheenjohtaja

Tuula Seppänen sihteeri ja rahastonhoitaja

Soile Sipola hallituksen jäsen

Pirkko Joensuu hallituksen jäsen

KOKOUKSET

Syyskokous 15.11.2017

TOIMINTA

Kevätkokousta emme pitäneet. Asiasta oli sovittu Marjo Orasen kanssa, että yksi kokous vuodessa riittää. Syykokous pidettiin 15.11.2017

Silmun kerhotoimintaa on vuoden aikana ollut 18 kertaa. Kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa Jatulin takkahuoneessa. Ennen kerhoa osa aktiivista kerholaisista osallistui kuntosalin laitejumppaan ja osa Vesijatulin vesijumppaan.

VUODEN 2017 KERHOAIHEET

Tammi-helmikuussa aiheena kuntoilu kuntosalissa. Maaliskuussa hengitysharjoituksia .Osallistuimme paikallisiin tapahtumiin ja Pieni-ele keräykseen. Huhtikuussa keskustelua ryhmässä päivänpolttavista aiheista. Osallistuimme Oulun hengitysyhdistyksen 70-vuotis juhlaan 21.4. Toukokuussa kevätretken suunnittelua. Kevätretki toteutui kimppakyydillä Runnin Kylpylään. Kylpylässä osallistuimme allasjumpaan, kävelyretkelle maastoon, pilatesjumppaan ja kuntosalivuoroon. Syyskausi alkoi syyskuussa askartelulla. Lokakuussa jatkoimme askartelua Haukipudaspäivän myyjäisiin. Osallistuimen vahusten viikkoon. Marraskuussa 11.11. myyjäiset. Pikkujoulua vietimme 24.11.2017 Aktiivisia Silmulaisia kerhossa oli n.15 henkilöä.

OULUN SEUDUN HENGITYSYHDISTYS R.Y

HAUKIPUTAAN SILMU

TOIMINTASUUNNITELMA vuodelle 2018

Haukiputaan Silmun tarkoituksena on antaa tukea Oulu. Haukiputaan ja lähiympäristön hengityssairaille ja heidän läheisilleen.

Toimia terveellisen elinympäristön puolesta.

Tehtävänä on myös osaltaan aktivoida jäsentoimintaa.

Jäsenille järjestetään kerhotoimintaa ja opintojaksoja Jatulin takkahuoneessa noin kaksi kertaa kuukaudessa.Tutustutaan eri kuntoliikuntalajeihin ja harrastusmahdollisuuksiin.

Järjestetään yhteisiä ulkoilupäiviä ja luontoretkiä. Osallistutaan myös oman  ja lähikuntien tapahtuma- ja kulttuuritarjontaan.

Olemme mukana alueellisessa jäsentoiminnassa. Osallistumme yhdistyksen järjestämään ja omaan varainhankintaan.