Liikunta

Huom! Liikuntavuorot peruttu korona-viruksen vuoksi!

YHDISTYKSEN JÄSENTEN LIIKUNTAVUOROT 2020

Lentopallovuorot: Luovin liikuntasali (käynti vankilan puoleiselta ovelta) tiistaisin ja torstaisin  17.30 - 19.00   Osallistumismaksu 20€/syys-kevätkausi. Ilmoittautumiset toimistolle 040- 5057495 tai oulunseutu@hengitysyhdistys.fi

Yhdyshenkilö Pentti Rossi 0443236399

Boccia perjantaisin klo 10.00-12.00 Oulun Urheilutalo Rantakatu 15. Osallistumismaksu 20e/v.

Terva-sarja kaikille jäsenille 1x viikko (perjantai), myös järjestämme turnauksia sekä osallistumme muitten järjestöjen turnauksiin!

Tervetuloa!  Lisätietoa Matti Juurikka, puh.040-9129494.

Ohjattu kuntosalivuoro keuhkoahtaumatautia sairastaville ja muille hengityssairaille. Keskiviikkoisin, alkaen klo 9.30 -10.30 Oulun urheilutalo, kuntosali 2, Rantakatu 15.

Osallistumismaksu 40€/syys-Kevätkausi. Ilmoittautumiset toimistolle 040- 5057495 tai oulunseutu@hengitysyhdistys.fi

Ohjattu Kuntosali "Hengitä ja Hengästy"Happirikastetta tai liikkumishappea käyttäville torstaisin  klo 10.00 -11.00 Oulun kaupunginsairaala, Kiviharjuntie 5, HUR-kuntosali, 1.krs. syyskausimaksu 30€ tai voimassa oleva seniorikortti. Maksut maksetaan Oulun Uimahallin (Raksilan) palvelupisteelle. Ilmoittautumiset ja tiedustelut toimistolle 040-5057495.

Ohjattu Happihyppelijät-ryhmä Kulttuuritalo Valve, joka toinen tiistai, alkaen 4.2.2020 klo 11-12. Kaikille hengityssairaille ja heidän läheisilleen. Maksullinen. Ilmoittautuminen toimistolle.

Ouluhalli-kävely! Alkaen tiistaisin klo 12.00-13.00, ja sen jälkeen joka tiistai huhtikuun loppuun asti 2020. Maksuna käy Seniorikortti, eläkeläisen alennuskortti, tai kertamaksu! Jos pelkää ulkona liukastumista tai kovaa pakkasta tule mukaan Halli-kävelyyn! Lisätietoja Aimo Tikkanen 0407522311

Ohjattu vesijumppa Raksilan uimahallissa perjantaisin klo 13 alk. kuntoaltaassa. Seniorikortti, alennuskortti tai kertamaksu.

Keilaus

Yhdistyksen keilausvuoro maanantaisin Oulun Keilailuhallissa Heinäpäässä, Isokatu 97. Keilaus on omakustanteista, noin 7 euroa/kerta (rata- ja kenkävuokra). Kokoontuminen klo 9.30. Mukaan voi tulla milloin vain, eikä ilmoittautuakaan tarvitse.

KYLPYLÄETU JÄSENILLE OULUN EDENIIN

Edenin jäsenetu kylpylähinnat ovat voimassa vuoden 2020 loppuun saakka.

Kylpyläkäynti:

Aikuinen 15,00€

Lapsi, opiskelija, työtön ja eläkeläinen 10,00 €

Kuntosalille Fit Eden kuntokeskus:

kuukausihinta 29,90€

Yhdistyksen jäsenenä pääset alennetuilla hinnoilla kylpylään Sokos Hotel Oulun Edeniin

Esitä jäsenkortti vastaanotossa!

Jäsenetuhinnat myös Oulun Suolahuoneelle, Isokatu 82.