Huomio, huomio!

Kaikki sovitut ja ilmoitetut tapahtumat ja vertaistapaamiset on peruttu korona-viruksen vuoksi toistaiseksi. Kontinkankaan jumppa jatkuu sähköpostin välityksellä. Yhdistyksen  puhelin toimii joka päivä 040-5057495.  Harvinaisten vertaistapaaminen jatkuu 15.4. alkaen verkkotapaamisena ja ryhmäläiset saavat siihen sähköpostilla linkin. Verkossa käy myös vierailijoita. Kannattaa katsoa myös Hengitysliiton sivuilta videojumppa-vinkit!

Teatteri RIOssa Unto Monosen musiikkinäytelmä su 15.3. 2020 klo 16.00. 20 lippua varattu, hinta eläkeläisjäsenille 22 e, -ei jäsenille 26e. Normihinta jäsenille 24e, -ei jäsenille 28 e. Kiinnostuneet, olettehan yhteydessä yhdistyksen toimistolle 3.3. mennessä puh. 040-5057495.

Kontinkankaan HUR-kuntosalilla uusi ohjaaja Johannes Luoma-Aho 6.2. alkaen klo. Tarkemmat tiedot löydät Hengitä ja Hengästy osiosta.

Uniapneaa sairastavien valtakunnallinen ilta Oulun kaupungin kirjastolla, Laituri-tilassa, ti 17.3. klo 17.00-19.30. (PERUTTU)

Raksilassa ohjattua vesijumppaa kuntoaltaassa joka perjantai klo 13.(PERUTTU)