Ajankohtaista
Kerhot ja jumpat syksy 2020/Vuosikokous ja Puurojuhla 25.11. klo 18.00

Ajankohtaista

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään 25.11.2020 klo 17 alkaen. Syyskokous on Kumppanuuskeskuksessa, Asema-tilassa, Kansankatu 53. Kokoukseen voi osallistua myös teamsilla ilmoittamalla sähköpostitiedot puh. 040-5057495 tai sähköpostiin oulunseutu@hengitysyhdistys.fi. Ilmoittautumisen jälkeen lähetetään linkki kokoukseen.  Tervetuloa!

PUUROJUHLA PERUTTU KORONARAJOITUSTEN JATKUTTUA JOULUKUULLE! Yhdistys pahoittelee, mutta menemme terveys edellä!

Yritämme kesäjuhlaa ensi vuonna mikäli koronarajoitukset eivät estä.

Vuosikokous ja puurojuhla 25.11. klo 17.00

Yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä on puurojuhla ohjelmineen yhdistyksen jäsenille Luovin koulun ravintolassa kasarmilla. Olet tervetullut tilaisuuteen! Tämäkin tilaisuus on pandemiavarauksella. Koronarajoitusten vuoksi tilaan pääsee 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä . Ilmoittautumiset yhdistyksen toimistolle puh. 040-505 7495 tai sähköpostilla oulunseutu@hengitysyhdistys.fi,  18.11. mennessä.

Tervetuloa!

Syysretki 1.10.2020

Oulun Seudun Hengitysyhdistys ry järjestää jäsenilleen, ja heidän läheisilleen syysretken 1.10.2020 klo 17.00 alkaen Oulun Letonniemen luontopolulle (Letonniemi sijaitsee Oulun luoteisosassa. Sinne pääsee kääntymällä Haukiputaantieltä Rajahaudantielle, joka johtaa Rajahaudan venesatamaan). Kokoontuminen venesataman parkkipaikalla klo 17.00, josta lähdetään yhdessä kävelemään kohti Piispanleton nuotiopaikkaa.

Rengasreitti yhteensä 2,7km, nuotiopaikka puolivälissä. Halutessasi voit ottaa omat kävelysauvat mukaan. Sään mukainen varustus. Yhdistys tarjoaa ilmoittautuneille makkarat ja kahvit/mehut. Kimppakyyti-periaatteella! Ryhmän vetäjänä Elisa Tomperi. Ilmoittautumiset yhdistyksen toimistolle Ailalle 040-5057495 maanantaihin 28.9. mennessä.

Tervetuloa kaikki joukolla mukaan Syysretkelle, terveisin Oulun Seudun Hengitysyhdistyksen vapaaehtoiset

*********************************************************************************************************

Tiedoksi jäsenille!

Mediconsult Oy on lahjoittanut Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistykselle 10 000 kpl kertakäyttöisiä kansanmaskeja jaettavaksi tuen tarpeessa oleville kuntalaisille. Maskeja jaetaan 50 kpl paketeissa, 1 paketti/henkilö. Maskeja riittää kahdellesadalle ensimmäiselle hakijalle.

Aloitamme maskien jaon Kumppanuuskeskuksen neuvontapisteellä (Kansankatu 53) 21.9. klo 9 alkaen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oulun Urheilutalon  kuntosali alkaa Laura Ukonmaanahon johdolla keskiviikkona 2.9.2020 klo 9.30-10.30. Boccia entiseen tapaan.

Kulttuuritalo Valveella kokoontuu Happihyppelijät ohjaaja Heidi Kilkin johdolla joka tiistai alkaen 1.9.2020 klo 12.00-13.00.

Kontinkankaan HUR-kuntosali aloittaa torstaisin 17.9. alkaen klo 10-11. Kuntosali on omatoiminen ja max.osallistujamäärä 7.

Lentopallo Luovilla on alkanut torstaina 13.8. ja jatkuu entiseen tapaan 2x viikossa. Huom! Ylioppilaskirjoitusten ajan tauolla.

Seniorikerho alkaa Aleksinkulmassa 2.10. perjantaina klo 12-15. PERUTTU koronapandemian vuoksi.

Harvinaisten vertaiskerho alkaa Kumppanuuskeskuksessa Asema-tilassa 16.9. klo 18.00.  Vertaiskerho siirtyy verkkoon 21.10. klo 18 alkaen pandemiatilanteen vuoksi.  Keuhkoahtauma, uniapnea ilmoitetaan myöh.

Kaikkiin kuntosali ryhmiin tarvitaan ilmoittautumiset yhdistyksen toimistolle, puh. 040-505 7495.

Muistathan, että et tule flunssaisena ja huolehdit käsihygieniasta.