Puheenjohtajan ajatuksia heinäkuussa

Aurinko paistoi ja linnut lauloivat, ja oli ilo katsella ihmisiä, jotka nauttivat kesäpäivien paisteesta, ja yhdessä olosta😎

Ja tämä paikka oli Lomakoti Onnela Haukiputaalla. Joka on  paikkana aivan Onnela👍 Meitä oli yhteensä 22 osallistujaa yhdistyksemme  virkistysviikonloppu tapahtumaan 16-18.7.2021

Musiikista 🎵koko reissun huolen piti Matti, ja me muut lauloimme Matin soiton tahdissa. Lauantaina neljän tiimi, Anne, Piia ,Reijo, ja Teemu olivat järjestäneet pienimuotoiset Olympialaiset Onnelan pihapiiriin. Ja tietysti meillä kaikilla oli oikein mukavaa. Iltaisin kokoonnuimme meille varattuun saliin, jossa keskustelimme vapaamuotoisesti kaikista asioista, ja esitimme juttuja , vitsejä, huilunsoitosta saimme myös nauttia. Sekä  Reijon, ja Teemun hauskasta ketsi esityksestä.

Saunassa käytiin ja makkaraa rannassa paistettiin jossa myös  Matin soiton säestyksellä laulettiin. Sielläkin meillä kaikilla oli niin mukavaa.🎵.

Sunnuntai aamuna meidät ukkonen herätti! Mutta eihän se meitä ollenkaan haitannut, kun olimme jo nauttineet viikonlopun auringon armoilla.

Kiitos kaikille osallistujille, sekä hyville vetäjille!

Tapio Still puheenjohtaja

Lyttyyn Halittu!

Olet minua pari vuotta nuorempi, nalleni lyttyyn halittu,

mut rakkaudella minulle valittu.

Jouluna 58 sinut lahjaksi sain,
vieläkin halin ja palvon sinua vain.

Olet minun iki-ihana nappisilmä uninalle,
minä sinulle Kalle.

Päiväpeiton päällä minua odottaen päivät makkaat,
mut illalla kainalooni itsesi kiiruusti nakkaat.

Vaikka sinulta on parsittu selkää, kättä ja jalkaa,
niin iloinen hyppely silti alkaa

Vatsani päällä kujeilet, ja hypit,
myös viiksiääni nypit.

Ompelu Saumoista muhatäytettä silloin tällöin hyppelysi jälkeen päälleni jää,
olet silti minun täys muhapää.

En sinua ikuna antaisi pois,
vaikka pihassa kymmenen Mersua rivissä ois.

Tapio Still