Keilakilpailu 15.10.2019

Hei Oulun Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenistö

Yhdistys järjestää Oulun Keilahallissa Isokatu 97 15.10.2019 klo 10.00 jäsenistön välisen keilakilpailun. Naisten ja miesten yleiset sarjat.  Radoilla kisaa 4 heittäjää. Alkukarsinnassa  heitetään 2 sarjaa, naiset sekä miehet. Loppukilpailuun pääsee molemmista sarjoista 3 parasta, jotka heittävät 3 sarjaa. Voittajat, kakkoset sekä kolmoset molemmista sarjoista palkitaan pokaaleilla. Kilpailun alussa arvotaan radat, sekä kilpakumppanit alkueriin. Kaikki heittävät kilpailussa keilahallinpalloilla, omat kengät ja rannetuet sallitaan. Osallistumismaksu 7 euroa, joka sisältää keittoaterian. Käteismaksu paikan päällä, yhdistyksen edustaja perii 7 euron maksun. (Varustemaksu, kengät 2 euroa,jokainen niitä tarvitsija maksaa kassalle itse)

Kabinetti varattu ruokailua varten. Sitovat ilmoittautumiset 1.10.2019 mennessä oulunseutu@hengitysyhdistys.fi. Tai toimistolle 040 5057495 / 0443027080 Tapio Still /tapio.still@gmail.com

Tervetuloa kaikki joukolla mukaan keilamaan.

Tapio Still varapuheenjohtaja