Toimintatoiveitten kysely

Hengitysliitto teki keväällä kyselyn jäsenille, mitä toimintaa halutaan ja missä ollaan mukana. Ylivoimaisesti suosituimpia olivat liikuntaryhmät, retket ja asiantuntijaluennot sekä vertaisryhmät. Oriveden seudun yhdistys kaipaa myös vinkkejä jäseniltään ja muiltakin, millaista toimintaa hengitysyhdistykseltä toivotaan. Seuraavassa on mielen  virittämiseksi muutamia esimerkkivihjeitä:

• Hengityssairauksien teemailtoja luentoineen, vertaistukitapaamisia, Hengitysliiton nettiluentojen katselu yhdessä, oppaisiin tutustuminen ja keskustelua.
  • Opastettuja lyhyitä kotiseuturetkiä, opastettuja taidenäyttelyitä, teatteria, konsertteja. Koko päivän retket. Kesäpäivän vietto veden ja saunan äärellä. Vapaamuotoista yhdessäoloa.
  • Lisää jumppaa, ulkoilua yhdessä, ulko- tai sisäpelejä, lajikokeiluja.
  • Kevätkauden päättäjäiset, pikkujoulu.

Jos sinulla on toiveita ja ehdotuksia kertaluontoisiksi tapahtumiksi tai jatkuvaksi toiminnaksi, pane mietteesi viestinä Raili Huttuselle, sähköpostilla orihy.jasenasiat@gmail.com tai tekstiviestinä numeroon 0405003167.

Oriveden yhdistys on monipuolistanut nettisivujen sisältöä, lähettänyt sähköposteja ja kiireisistä asioista lyhyitä tekstiviestejä sekä aloittanut tapahtumien mainostamisen Oriveden Sanomien MeNyt-palstalla. Näistä kanavista löydät ajankohtaiset tiedot. Kerro oma toiveesi, jos koet jonkin muun viestinnän tärkeäksi.