Luentoja, tietoa netin kautta

Tiistaina 19.2.2019 kello 18. Tapaamme verkossa Hengitysliiton omia asiantuntijoita. Saamme tuoreimmat kuulumiset muun muassa harvinaistoiminnan suunnittelija Marika Kiikala-Siukolta ja sosiaali- ja terveysturvan asiantuntija Katri Nokelalta.

Torstaina 21.2.2019 kello 18. Verkkohetken aiheena on kokemustoimijat yhdistysten voimavarana.

Verkkoiltoihin ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä sähköpostia: Paivi.Suuniittu@hengitysliitto.fi. Saat paluupostissa osallistumislinkin jolla pääset kuulolle. Tarvitset tietokoneen tai muun älylaitteen, nettiyhteyden ja sähköpostiosoitteen.  Myös apua saat, jos tarvitset. Kaikki teemaillat tallennetaan (joihin esiintyjät antavat luvan), joten jatkossa ne löytyvät Yhdistysnetin videokirjastosta.

Valtakunnallinen verkkovertaisryhmä keuhkoahtaumaa sairastaville toivottaa muutaman uuden jäsenen tervetulleeksi. Ryhmä kokoontuu kerran kuussa keskiviikkoisin kello 17. Ryhmää ohjaavat mukavat ja kokeneet vertaisaktiivit Satu Ahopelto ja Ari Koivunen.

Astmaa sairastavien työikäisten verkkovertaisryhmä starttaa uutena maanantaina 5.3. kello 19. Vastaan mielelläni kysymyksiin ryhmistä, joten laita viestiä: Paivi.Suuniittu@hengitysliitto.fi!

Tervetuloa mukaan!

Hengitysliiton luentotallenteet löytyvät Yhdistysnetistä:

Täältä pääset tuoreen tiedon äärelle https://yhdistysnetti.hengitysliitto.fi/fi/koulutusmateriaalit/videokirjasto

*

Hengitysliiton Yhdistysnetti on järjestötoiminnan sähköinen käsikirja. Näiltä sivuilta löydät tietoa hengitysyhdistysten arjen toiminnasta ja ajankohtaisista asioista.