Silmälaseja

Yhdistyksen vertaisryhmätoiminta

Yhdistys toimii EStery-talolla, jossa sijaitsee yhdistyksen toimisto ja kokoustila.Toimistolla on myynnissä huokeaan hintaa mm. PEF-mittareita, pölysuodattimia, terveystyynyjä, Jonas Oy:n hengitysilmanlämmittimiä, käsi- ja askartelutöitä, adresseja. Toimistolla on lisäksi vuokrattavana ilmanpuhdistimia.

Käsityökerho Esteryllä 16.3., 20.4. ja 16.5. klo 10.00-12.00. Syksyn päivät päivittyvät 20.9. mennessä.

Askarrellaan risuista ja sydän pensastuki.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 24.4.2019

Kokous pidetään Estery-talolla. Yhdistyksen jäseniä toivotaan mukaan vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan! Seuraa ilmoittelua Mikkelin Kaupunkilehdessä.

Kesäteatterimatka

Yhdistys järjestää jälleen matkan kesäteatteriin. Tällä kertaa menemme Hurissalon kesäteatteriin 28.7. Esitys  Seuraa ilmoittelua Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla.

Estery ja Hengitysyhdistys

Yhdistyksemme on Etelä-Savon sosiaali- ja terveyden alan järjestöjen tuki ry.n (ESTRY) yksi jäsenyhdistyksistä ja näin ollen yhdistyksen jäsenet voivat osallistua myös kaikkiin  ESTERY.n ja sen jäsenyhdistysten kaikille avoimiin toimintoihin. Lisätietoja http://www.estery.fi/

Uniapnea-kerhon vertaisryhmät Esteryllä syksy 2019. Tarkat päivät 20.9. mennessä

Esteryn yhdistysten yhteiset videoluennot. Suunnitellaan uutta keväälle 2020