Yhdistyksen vertaisryhmätoiminta

Yhdistys toimii ESTERY-talolla, jossa kokouksia, vertaisryhmiä ja koulutuksia.Yhdistyksellä on myynnissä huokeaan hintaa mm. PEF-mittareita, pölysuodattimia, terveystyynyjä, Jonas Oy:n hengitysilmanlämmittimiä, käsi- ja askartelutöitä, adresseja. Lisäksi on vuokrattavana ilmanpuhdistimia. Ota yhteyttä puheenjohtaja Ritva Haliseen, 050- 505 0457 tai sihteeri, jäsensihteeri Jukka Rossiin, 0440- 455 683.

Käsityökerho Esteryllä tauolla vuoden 2020.

Askarrellaan risuista ja sydän pensastuki.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 25.4.2020

Kokous pidetään Estery-talolla. Yhdistyksen jäseniä toivotaan mukaan vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan! Seuraa ilmoittelua Mikkelin Kaupunkilehdessä.

Kesäteatterimatka jouduttiin perumaan korona-pandemian vuoksi.

Estery ja Hengitysyhdistys

Yhdistyksemme on Etelä-Savon hyvinvointialan järjestöjen tuki ry.n (ESTERY) yksi jäsenyhdistyksistä(54 yhdistystä) ja näin ollen yhdistyksen jäsenet voivat osallistua myös kaikkiin  ESTERY.n ja sen jäsenyhdistysten kaikille avoimiin toimintoihin. Lisätietoja http://www.estery.fi/

Uniapnea-kerhon vertaisryhmät Esteryllä ja toiminnallisesti muualla Mikkelissä. Seuraa tiedotetta jäsenille.

Esteryn yhdistysten yhteiset videoluennot. Suunnitellaan uutta keväälle 2021

Hengitysyhdistyksen syyskokous ravintola Vinossa, 25.11. klo 18. Ruokailun vuoksi ilmoitautuminen viimeistään 20.11. aamulla sihteeri Jukka Rossille, 0440- 455 683, jukka.rossi@pp.inet.fi