Yhdistyksen Jäsenetuja 2020

Hierontaetu vuodelle 2020.

Jäsenillä on mahdollisuus käydä rintaranka / niskan hieronnassa 5 kertaa vuodessa 5,00 euron alennuksella/kerta

Lohjalla:
Hieronta Sohl, Laurinkatu 57 B (sisäpihalla TERVEYS 57) puh. 041 507 9560/ hierontasohl(at)gmail.com

Vihdissä:

Osteopatia & Hieronta Relax
Helsingintie 26 B
03400 Vihti kk

www.relaxvihti.fi

Puh. 0440 772314

Edun saa esittämällä heti hierontaan tullessa jäsen kortin ja jäsen numeron (numero näkyy jäsenkortissa).

Tuettu loma

Tuettu loma Yyterin kylpylässä, Pori ajalla 21. – 26.9.20. Hinta täysihoidolla on 125,00€. Lomasta järjestetään tiedotustilaisuus Maaliskuun aikana. Ilmoitamme tilaisuudesta kotisivuillamme  ja lehtien järjestöpalstalla.

Tiedottaminen:

Yllämainituista toiminnoista löytyy lisätietoja kotisivuillamme: www.hengitysyhdistys.fi/lansiuusimaa.    Lisäksi ilmoitamme tapahtumista paikallislehtien järjestöpalstalla sekä mobiilipalvelulla kännykkääsi. (Jos sinulla on älypuhelin, niin olethan asentanut Hengitysliiton ””mopsin”, joka on samalla myös mobiili jäsenkorttisi)

Jos sinulla on ideoita tai toivomuksia toiminnasta, ota reippaasti yhteyttä hallituksen jäseniin.

Länsi­Uudenmaan Hengitysyhdistyksen hallitus