Yhdistyksen Jäsenetuja 2020

Hierontaetu vuodelle 2020.

Jäsenillä on mahdollisuus käydä rintaranka / niskan hieronnassa 5 kertaa vuodessa 5,00 euron alennuksella/kerta

Lohjalla:
Hieronta Sohl, Laurinkatu 57 B (sisäpihalla TERVEYS 57) puh. 041 507 9560/ hierontasohl(at)gmail.com

Vihdissä:

Osteopatia & Hieronta Relax
Helsingintie 26 B
03400 Vihti kk

www.relaxvihti.fi

Puh. 0440 772314

Edun saa esittämällä heti hierontaan tullessa jäsen kortin ja jäsen numeron (numero näkyy jäsenkortissa).

Tuettu loma

Tuettu loma ajalla 21. – 26.9.2020 Yyterin Kylpylähotellissa, Pori

Loma toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä varoilla.
Lomapaikan kotisivujen osoite on:  http://www.yyterinkylpylahotelli.fi

Henkilömäärä: 35,  Hyvinvointi loma on suunnattu aikuisille. Ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä. Loma tulee Hyvinvointilomien kotisivuille avoimeen hakuun ajalla 27.4.-28.6.2020.
Loman omavastuu osuus 25€ /vrk / hlö eli yhteensä 125 €/ hlö.

Täysihoitoloma on:
•    viisi täysihoitovuorokautta
•    aamiainen, lounas, päivällinen
•    majoitus kahden hengen huoneissa
•    yhteistä ohjelmaa

Lomalle hakeminen:
Hakulomakkeen voi täyttää joko sähköisesti tai lähettämällä paperilomakkeen, joita saat ryhmänvetäjä Pirjo Tallgrénilta puh. 041 503 2706

Sähköinen haki

Hyvinvointilomat lähettää valituille kutsukirjeen ja laskun.
Ilmoita ryhmänvetäjälle, jos haluat osallistua yhteiskuljetukseen.
Aikataulu ja tarkemmat tiedot ilmoitamme myöhemmin.

Tiedottaminen:

Yllämainituista toiminnoista löytyy lisätietoja kotisivuillamme: www.hengitysyhdistys.fi/lansiuusimaa.    Lisäksi ilmoitamme tapahtumista paikallislehtien järjestöpalstalla sekä mobiilipalvelulla kännykkääsi. (Jos sinulla on älypuhelin, niin olethan asentanut Hengitysliiton ””mopsin”, joka on samalla myös mobiili jäsenkorttisi)

Jos sinulla on ideoita tai toivomuksia toiminnasta, ota reippaasti yhteyttä hallituksen jäseniin.

Länsi­Uudenmaan Hengitysyhdistyksen hallitus