Hatunkohennusta

Toiminta

Vuodelle 2019 on suunnitteilla monenmoista. Aikataulutiedot löydät tapahtumakalenterista. Esimakua tulevasta tässä.

Viime vuonna järjestetty harvinaista hengityssairautta sairastavien tapaaminen toteutuu myös tänä vuonna.
Oman asiantuntijamme, harvinaistoiminnan suunnittelija Marika Kiikala­Siukon, ohjaama tapaaminen järjestyy Kemissä. Sen ajankohta varmistuu pian.

Asumisen turvallisuus on yksi vuoden luentoaiheista. Tulossa on Hengitysliiton korjausneuvojan luentoja sisäilmateemoista eri puolilla yhdistyksen toiminta­aluetta. Samaan aihepiiriin liittyvä Asumisen taidot –ilta järjestetään myös. Uniapneasta on luvassa asiantuntijaluento ja Hengitysliiton kokemustoimijoiden
voimavaratarinat jatkuvat. Ensimmäinen tarina Iloa ja voimaa luonnosta kuullaan Kemikammarilla 27.2. kello 14.

Nettiä käyttäville jäsenille tiedoksi, että Hengitysliiton tapahtumakalenterista löytyy usein kiinnostavia luentoja ja muita tapahtumia, joihin pääsee mukaan etäyhteydellä. Tapahtumakalenteri avautuu osoitteessa www.hengitysliitto.fi/tapahtumat