Hatunkohennusta

Toiminta

Alkaneen vuoden 2020 toiminta keskeytyi Koronaepidemian vuoksi jo maaliskuun alkupuolella. Maaliskuun lopulle suuniteltu kevätkokous jäi pitämättä. Kokouksen uusi ajankohta on vielä päättämättä ja seurataan koronan tilannetta kesäkuun aikana.

Kesän lopulle , mahdollisesti elokuun alkupuolelle ollaan kuitenkin suunnittelemassa jonkinlaista ulkoilmatapahtumaa.

Yhdistys on hakenut rahoitusta liitolta ( toimintatonni ). Saimme rahat ja jatkamme syksyn kahden päätapahtuman suunnittelua ja järjestämistä. Syyskuun lopulla on tarkoitus järjestää Keminmaan Eläkeläiset ry:n kanssa uniapnealuento, johon tulee luennoitsijaksi lääkäri ja liiton kokemustoimija on myös paikalla. Paikka on vielä avoin

Marraskuulle suunnittelemme keuhkoahtaumatauti luentoa samalla tavoin lääkäriluennon ja kokemustoimijan veteämänä. Paikka on avoin.

Osallistumme myös Seniorimessuille syksyn aikana. Messujen ajankohta on myös avoin.

Harvinaista hengityssairautta sairastaville on kehitteillä vertaistukiryhmä.

Tiedotamme tällä palstalla, Lounais-Lapin järjestöpalstalla  ja puhelinviestein em tapahtumien paikkoja ja ajankohtia.

Nettiä käyttäville jäsenille tiedoksi, että Hengitysliiton tapahtumakalenterista löytyy usein kiinnostavia luentoja ja muita tapahtumia, joihin pääsee mukaan etäyhteydellä. Tapahtumakalenteri avautuu osoitteessa www.hengitysliitto.fi/tapahtumat

Sisäilman pienhiukkaset -esite    https://www.hengitysliitto.fi/sites/default/files/oppaat/pienhiukkas_esite_a5_web_2.pdf

Polta puuta puhtaasti -esite        https://www.hengitysliitto.fi/sites/default/files/liitetiedostot/polta_puuta_puhtaasti_-_flyer.pdf