Kevätkokous paketoi viime vuoden ja loi katseen kohti kesää

Yhdistyksen kevätkokous käsitteli eilen rätingit viime vuodelta ja keskusteli myös tulevasta toiminnasta. Toukokuussa on tarjolla tietoa aina ajankohtaisista sisäilma-asioista, kun Hengitysliiton korjausneuvoja Jouni Karjalainen tulee 9.5. Kemiin puhumaan hyvästä ilmanvaihdosta. Raikasta ilmaa ja liikuntaa on luvassa 23.5. alkaen, kun ohjatut puistojumpat pyörähtävät käyntiin. Viikoittain elokuun alkuun asti jatkuvat hyvän tuulen puistotreenit ovat samalla yhdistyksen markkinointia, joka toivottavasti auttaa uusia ihmisiä löytämään tiensä yhdistyksen toimintaan. Uutena liikuntamuotona kokeillaan syksyllä senioritanssia. Sekä puistoliikuntaa että tanssia ohjaa liikunnan montoiminainen Tuija Rantamaa.

Syksyllä yhdistys tarjoaa hengityssairautta sairastaville keskustelevia vertaisiltoja. Omat iltansa saavat harvinaista hengityssairautta, keuhkoahtaumaa ja uniapneaa sairastavat ihmiset. Aikataulut selviävät kevään aikana.

Koko yhdistysväen yhteinen virkistysreissu on luvassa heinäkuussa. Tulossa on jäsenille tarkoitettu laivaretki Sarven saareen. Sen ajankohta ja hinta selviävät lähiaikoina.