Voisiko yrityksesi olla Kannattajajäsen?

Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistys on perustettu vuonna 1988. Yhdistyksemme jäsenmäärä on 159.  Toimialueenamme on Ikaalinen ja Hämeenkyrö. Kuulumme jäsenyhdistyksenä Hengitysliittoon, joka toimii hengityssairaiden valtakunnallisena etujärjestönä.

Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistyksen tarkoituksena on edistää hengityssairaiden ja heidän läheistensä elämänlaatua ja yhdenvertaisuutta kuntalaisina sekä toimia terveellisen elinympäristön puolesta. Yhdistyksen tehtävänä on toimia hengityssairauksien ja tuberkuloosin ennaltaehkäisyn, hoidon ja kuntoutuksen puolesta, vaikuttaa hengityssairaiden ja tuberkuloosiin sairastuneiden edunvalvonta- ja asiantuntijajärjestönä sekä olla paikallisesti yhteistyössä päättäjien ja viranomaisten sekä vammais-, kansanterveys- ja muiden vapaaehtoisten kansalaisjärjestöjen kanssa.

Toimintamme Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistyksessä koostuu asiantuntijaluennoista, erilaisista tapahtumista sekä retkistä, uutena tänä vuonna on aloitettu Hatha-jooga. Lisäksi teemme yhteistyötä muiden alueen yhdistysten kanssa. Vertaistuella on merkittävä osuus toiminnassamme. Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistyksen toimintaa tukevat useat alueemme yritykset kannattajajäseninä. Kannattajajäsenet julkaistaan yhdistyksen Palje-lehdessä.  Kannattajajäsenten tuki on yhdistyksellemme erittäin merkittävä.  Toiminnastamme tiedotamme yhdistyksen Palje-lehdessä, UutisOivassa sekä verkkosivuillamme.

Mikäli olet kiinnostunut Kannattajajäsenyydestä, ota yhteyttä:

Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistys RY
Pirjo Kemppainen, rahastonhoitaja
p. 040 5379788, pirjo.kemppainen@ippnet.fi

”Jotta meidän kaikkien olisi helpompi hengittää”