Näkökulmia keuhkoahtaumatautiin verkossa 14.11-13.12.2018

Neljän verkkoluennon sarjassa keuhkoahtaumatautia käsitellään mielen hyvinvoinnin, ravitsemuksen sekä kuntoutuksen ja liikunnan näkökulmasta. Viimeisellä kerralla järjestetään keskusteluilta, jossa voit jakaa kokemuksiasi sairaudesta, hoidosta ja kuntoutuksesta. Ilmoittaudu keskusteluiltaan 10.12. mennessä tällä linkillä (https://www.webropolsurveys.com/S/6BF5524A46059574.par). Saat osallistumislinkin sähköpostiisi luentopäivän aamuna. Luentoihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Luentojen seuraamiseen tarvitset tietokoneen, tabletin tai mobiililaitteen, jossa on nettiyhteys ja kaiutin. Kaikista luennoista tehdään tallenteet, jotka ovat heti luennon jälkeen katsottavissa Hengitysliiton Youtube-kanavalla.

Luennot löytyvät osoitteesta http://www.mediaserver.fi/live/hengitysliitto. Luennon jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä kirjallisesti chatin kautta.

Ke 14.11.           Hyviä uutisia pelottavasta keuhkoahtaumataudista

klo 17                 Keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkäri, osastonylilääkäri Witold Mazur

(Witold Mazurin luentotallenne on katsottavissa 31.12.2018 saakka.)

Ke 21.11.           Hyvää keuhkoahtaumatautipäivää! Ikääntyneiden masennus

klo 17                 Asiantuntija

Ke 28.11.          Ravitsemus keuhkoahtaumataudissa

klo 17                 Ravitsemusterapeutti (laill.), TtM Salla Juselius