Syyskokous

Syyskokous 2019

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin 21.11.2019 klo 18.00 alkaen Karhulassa kodintalolla Vesivallin tie 21 48600 Kotka.

Kokoukseen osallistui 19 yhdistyksemme jäsentä. Kokouksen puhetta johti yhdistyksen puheenjohtaja Keijo Dufva ja sihteerinä toimi yhdistyksen sihteeri Kirsi Snellman.

Kokouksessa valittiin yhdistykselle 10 jäseniseen hallitukseen vuosille 2020 - 2021 erovuoroisten tilalle Sari Kölli-Torvinen, Kirsi Snellman, Maija Turunen, Ahti Kärki ja uutena Tuula Karvonen.

Kokouksessa käsiteltiin ja hyväksyttiin myös yhdistyksen toimintavuodelle 2020 toimintasuunnitelma sekä talousarvio.

Uuden hallituksen järjestäytymiskokous

Välittömästi syyskokouksen jälkeen pidettiin uuden hallituksen järjestäytymiskokous jossa valittiin varapuheenjohtajaksi sekä tiedotusvastaavaksi Ahti Kärki, sihteeriksi Kirsi Snellman, taloudenhoitajaksi Tuula Karvonen, jäsenrekisterinhoitaja Sirpa Nurmiranta, liikuntavastaavaksi Kai Virkelä. Huvitoimikuntaan valittiin Kirsi Snellman, Riitta Länsmans, Sari Kölli-Torvinen, Sirpa Nurmiranta, Maija Turunen ja Laina Virkelä.