Syyskokouksen valinnat 2022

Yhdistyksen syyskokous 2022 pidettiin to 17.11. klo 18.00 alkaen. Kodintalolla Karhulassa. Osoitteessa Vesivallintie 21. 48600 Kotka. Kokouksessa suunnattiin katseita tulevaan niin toiminnan kuin taloudenkin osalta. Kokous käsitteli ja hyväksyi vuodelle 2023 niin toimintasuunnitelman kuin myös talousarvion. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa vuosina 2023 – 2024 Keijo Dufva. Uusi hallitus valittiin vuodelle 2023. Antero Juutinen, Tuula Karvonen, Sari Kölli-Torvinen, Riitta Länsmans varapj., Sirpa Nurmiranta jäsenasiat, Kirsi Snellman sihteeri, Seppo Snellman taloudenhoitaja/liikuntayhteysh., Kai Virkelä liikuntayhteyshenkilö ja Laina Virkelä. Yhdistyksen jäsenmaksu 1.1.2023 on 25€ varsinaiselta jäseneltä, perheenjäseneltä 15€ ja nuorisojäseneltä 15-20 vuotta 15€, lapsijäsenyys alle 15v on edelleen maksuton. Kevätkaudella 2023 jatkamme edelleen jäseniltojen pito jokaisen kuukauden kolmantena torstaina. Tammikuussa olemme saamassa vieraaksi Kontio-apteekin apteekkarin Päivi Latun kertomaan ajankohtaisista asioista hengityssairaiden lääkehoidoissa.

Kokouksessa oli vierailemassa hengitysliiton järjestöpäällikkö Eeva Palmroos joka on jäämässä työelämästä vapaalle joulukuun alkupäivinä. Hengitysliitossa aloittaa 12.12.2022 uutena järjestöpäällikkönä Elina Salo-Orkamaa. Hän siirtyy hengitysliittoon Aivoliiton järjestöpäällikön paikalta.