Syyskokous 2021

Yhdistyksen syyskokous pidettiin to. 18.11. 2021 Karhulassa Vesivallintie 21 Kodintalolla klo 18.00 alkaen. Kokous toteutettiin koronaohjeita ja rajoituksia noudattaen. Saapuvilla oli 19 jäsentä tekemässä päätöksiä. Vuoden 2022 toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin. Erovuoroisten jäsenten tilalle vuosille 2022-2023 valittiin Kirsi Snellman, Sari Kölli-Torvinen ja Tuula Karvonen.
Toiminnantarkastajana jatkaa Eeva-Liisa Kaukinen ja hänen varahenkilönä Kalle Porkka.
Jäsenmaksut pidettiin ennallaan vuodelle 2022 vaikka Hengitysliitto nostaakin omaa jäsenmaksuosuuttaan 2€ jäsen. Varsinainen jäsen maksaa 22 €/v, nuoriso- ja perheenjäsen 11€/v ja 15. vuotiaat eivät maksa jäsenmaksua.

Syyskokouksen jälkeen pidettiin uuden hallituksen järjestäytymiskokous. Valittin varapuheenjohtajaksi Riitta Länsmans, sihteeriksi Kirsi Snellman, taloudenhoitajaksi ja liikuntavastaavaksi Seppo Snellman ja jäsenasiainhoitajaksi Sirpa Nurmiranta.

Huvitoimikuntaan valittiin Riitta Länsmans, Sari- Kölli -Torvinen, Sirpa Nurmiranta, Kirsi Snellman ja Laina Virkelä. Toimikunta järjestäytyy myöhemmin.

kuva syyskokous 2020