Jäsenillat

Yhdistyksen jäsenilta pidetään joka kuukauden kolmas torstai joko Kodintalolla Karhulassa osoite Vesivallintie 21 48600 tai jossakin muussa kulloinkin ilmoitetussa paikassa.

Jäsenilloista ilmoitetaan jäsenistölle erikseen tekstiviestillä.

_________________________________________________________________________________________________________________

Tammikuun 2020 jäseniltaa vietämme to.16.1 klo 18.00 alkaen kodintalolla Karhulassa Vesivallintie 21. 48600 Kotka

VUOSI 2020

Joulukuu 2019 jäseniltaa ei vietetä ollenkaan kun oottelemme joulupukin saapumista niin ei voi lähtee kotoo minneen jos vaikka käy sillävälin koputtelemassa oven takana ;) Yhdistyksen pikkujoulua vietämme juuri ennen kuin marraskuu vaihtuu joulukuuksi. Pikkujoulu on 30.11. klo 17 alkaen Itärannan saunalla, entinen Ahlströmin edustussauna.

Marraskuu 2019 Jäsenilta pidetään to. 21.11.klo 18.00 alkaen Karhulassa kodintalolla Vesivallintie 21. Jäsenillan yhteydessä pidetään hengitysyhdistyksen syyskokous. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen edellyttämät syyskokouasia mm. hyväksytään vuodelle 2020 hallituksen laatimat talousarvio ja toimintasuunnitelma. Valitaan yhdistykselle erovuoroisten tilalle hallituksen jäsenet seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi.

Lokakuu 2019 Jäsenilta pidetään 17.10. klo 18.00 alkaen Luovin leirikeskuksessa teemalla "Lisäaikaa liikunnalle". Luovin maastossa on mahdollisuus liikua ulkona raikkaassa syyssäässä, tai viettää rauhallinen iltahetki sisätiloissa takkatulesta ja hyvästä seurasta nauttien. Tilaisuudessa on myos mahdollisuus tutustua tasapainoreppuun ja sen sisältöön. Sauna on lämmin ja kahvipannu tulella. Jokainen tuo itse omat grillattavansa, yhdistys tarjoaa kahvit ja kahvileivät.

Syyskuu 2019 jäseniltaa vietetään Karhulan jokipuistossa 19.9. klo.18.00 alkaen, makkaraa grillaten syyskauden tulevaa toimintaa käynnistellessä ja tulevaa suunnitellessa.