Liikunta

Tuolijumppa

Paikka: Toimitila Etappi, Uheilukentäntie 3, 45700 Kuusankoski. Aika: Tiistaisin klo 13.45 - 14.30

Liikuntaryhmä on tarkitettu kaikille. Ryhmän ohjaajana toimii vertaisohjaaja. Osallistuminen on maksutonta. Liikuntaryhmään osallistuva on velvollinen itse huolehtimaan riittävästä vakuutusturvasta henkilö- ja omaisuusvahinkojen osalta.

Kuusankosken kaupungin uimahallit, kuntosalit

Kannustamme jäseniä vesiliikuntaan kaupungin avoimiin ryhmiin. Tarjoamme alennuksen Kouvolan kaupungin uimahallien lippujen hinnasta. Alennus on 10 euroa/10 lippu enintään 5 kertaa vuodessa, 25 euroa kausilippu tai 50 euroa vuosilippu. Alennus maksetaan maksettua kuittia vastaan kerhoillan yhteydessä tai muuna aikana sopimalla rahastonhoitajan kanssa puh 040 54 21 767, alennusta EI SAA LIPUN OSTON YHTEYDESSÄ 2020 alkaen.

Lisätietoa www.liikkuvakouvola.fi

Kettumäen Palvelukeskus kuntosali, uimahalli avoin ryhmä

Kettumäen Palvelukeskuksen kuntosalilla voi käydä omatoimiesti, omalla vastuulla kuntoilemassa kuntosalin yleisien vuorojen aikana. Kuntosalille saa 10-kerran lipusta 10 € alenukksen 5 kertaa vuodessa. Alennuksen maksaminen kuten edellä sanottu.

Kerhoilta kerran kuussa liikunnan merkeissä

Kerran kuukaudessa kerhoillan aikana tuolijumpataan, kävellään tai pelataan boccia. 4-5 kertaa vuodessa tehdään liikuntaretki. Retkien kohteita ovat Kymijoen rantamaisemat, kuntopolut, luontokeskukset ja -puistot.

Kuntokortti arvonta

Säännölliseen omatoimiseen ja ryhmäliikuntaan kannustetaan jäseniä kuntokortti arvonnalla. Arvonta suoritetaan kolme kertaa vuodessa ja kolme suorittajaa palkitaan arvalla. Palkinto voi olla retken osallistumismaksu, pääsylippu tapahtumaan tai esinepalkinto hallituksen päättämällä tavalla.