Yhdistys

Vesanto

Paikallistoimikunta

• Riitta Kukko, puheenjohtaja, puh. 040 7625 130, riitta.kukko(at)pp.inet.fi
  • Tuulikki Tiihanoff, sihteeri / koulutus-ja luentovastaava puh. 044 084 6940, ikkiluut47(at)gmail.com
  • Veli Pulkkinen, virkistysvastaava, puh. 040 0765 119, pulkkinen.veliantero(at)gmail.com
  • Kaisa Toikkanen, keittiövastaava, puh. 040 830 9679, kaisa.toikkanen(at)suomi24.fi
  • Aino Liimatainen, puh. 045  2695 570, aino.liimatainen(at)hotmail.fi
  • Aino Pulkkinen, puh. 040 0345 284, pulkkinen.veliantero(at)gmail.com
  • Sinikka Liimatainen, puh. 040 7184 051, sinikka.liimatainen(at)gmail.com
  • Toini Hotokka, puh. 050 5915 040, toini.hotokka(at)gmail.com
  • Anita Raatikainen, puh. 040 0868 147
  • Hilkka Varis, uinti- ja kuntosalivastaava, puh. 040 5782 190, hilkkamarjatta.varis(at)gmail.com
Vesannolla vanhus- ja vammaisneuvosto yhdessä järjestöjen kanssa kartoittaa osallistujia tietotekniikan alkeiden kurssin järjestämiseksi.
Osallistuminen edellyttää omaa tietokonetta. Mikäli olet kiinnostunut ja sitoutunut oppimaan, ilmoittaudu Tuulikille joko sähköpostitse ikkiluut47(at)gmail.com tai puhelimitse 044 0846 940. Kurssi järjestetään, mikäli osallistujia on riittävästi. Aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Tapahtumat 2019

Uintimatkat

• Uintimatkat Viitasaaren uimahalliin seuraavina lauantaipäivisin: 12.10., 26.10., 9.11., 23.11., 7.12. ja 21.12.
  • Kuljetusreitti: klo 9.50 Tervo ABC, klo 10.15 Vesanto ABC ja klo 10.25 Ahveninen.
  • Uimakyydit järjestetään yhteistyössä Vesannon ja Tervon kuntien kanssa. Uintimatkalle lähteminen ei edellytä hengitysyhdistykseen kuulumista. Jäsenistä kerätään osallistujalista, jolla seurataan jäsenistön osallistumista. Kuljetuksesta ei peritä maksua. Uimahallimaksu kerätään autossa ja maksetaan yhteismaksuna.
  • Lisätietoja: Hilkka Varis, puh. 040 578 2190.

Kuntosali

• torstaisin kello 11.30-12.30. Alkuun lämmittely/venyttelyjumppa.

Yhdessä eteenpäin -aamupäivät

• Yhdessä eteenpäin -aamupäivät jatkuvat Vesannon seurakuntatalolla kuukauden toinen keskiviikko kello 10. Tilaisuuksissa jaetaan tietoa eri sairauksista, vanhus- ja vammaisneuvoston toiminnasta sekä yhdistyksistä.

Voimaa vanhuuteen -vertaisvetäjäkoulutuksessa olleet järjestöjen edustajat aloittavat kevään aikana ikäihmisille suunnatun liikunnanohjauksen ja ulkoilukaveritoiminnan. Asiasta tiedotetaan yhdistysten kotisivuille, kunnan kulttuurisivuilla ja Sisä-Savo -lehden seurapalstalla.

Ota yhteyttä puheenjohtajaan tai muihin paikallistoimikunnan jäseniin ja esitä toiveesi toiminnasta!

Seuraa Sisä-Savon lehden seurapalstaa, jossa ilmoitamme tapahtumien tarkat tiedot.