Yhdistys

Kuopio

Kuopion paikallistoimikunta

Toivomme, että otatte herkästi yhteyttä ja annatte palautetta ja ehdotuksia, Riitta (0407444194), Maisa (0505439760) ja tietysti kaikille muillekin toimikunnan jäsenille.

Yhteiset toimintailtapäivät kerran kuukaudessa (kuukauden viimeinen maanantai) Alavan toimintakeskuksella (Siikaniemenkatu 4, Kuopio) kello 13.00-16.00,

• 30.09.  Luento keuhkoahtaumasta, luennoitsijana th/astmahoitaja Heli Louejoki
  • 28.10. Luento: Lisäaikaa liikunnalle. Hanne-Mari Leskinen kaupungin liikuntatoimesta luennoi. Terveydenhuollon opiskelijat mittaavat verenpainetta, puristusvoimaa ym. Kahvit tilaisuuden lopuksi.
  • 25.11. Fysioterapeutti Tiia Mölsä: purentalihasten vaikutus niska-hartiaseudun ongelmiin
  • 14.12. Joulujuhla IsoValkeisella, kellonaika vielä avoin
  • Tapahtuma alkaa klo 13 ja kahvi pullan kera on luennon jälkeen

Lisätietoja harraste- ja liikuntaryhmistä Kuopiossa ja Vehmersalmella.

26.10. klo 13 Cabaret-musikaali Kuopion kaupunginteatterissa

Hinta 25,50 € ainoastaan jäsenille. Ilmoittautumiset Riitalle (0407444194) tai Maisalle (0505439760) 25.9. mennessä.

Musikaaliin lipun varanneet voivat noutaa lippunsa (25,50 e) teatterin lippukassalta pe 6.9. klo 12-19, lauantaisin klo 12-18 tai esityspäivinä 2 tuntia ennen esitystä 26.9. mennessä. Jäsenkortti mukaan.

Tervetuloa mukaan!

Tule mukaan laulamaan kuoroomme!

Kuorolaulu on hauskaa ja hengitysterveyttä tukeva ja mielenviereyttä antava harrastus. Se antaa paljon harrastajalleen. Liittymisesi esteenä ei ole ikä eikä kokemuksen puute. Tarvitset vain innostusta oppia ja kehittää laulutaitoasi. Lisäksi Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenenä tämä harrastus maksaa sinulle vain vuotuisen jäsenmaksun verran eikä yhtään enempää. Laulaminen on iloinen asia.

Kuoromme harjoittelee 20.9. alkaen perjantaisin kello 13-15 Alavan toimintakeskuksella (Siikaniemenkatu 4, Kuopio). Tervetuloa laulamaan!
Lisätietoja: Eija Partanen puh. 050 539 2162.

KAT - ryhmä (keuhkoahtaumatauti)

• Olet lämpimästi tervetullut puolisosi, elämänkumppanisi tai ystäväsi kanssa vertaistapaamisiin. KAT - ryhmä on tarkoitettu keuhkoahtaumatautia sairastaville ja heidän läheisilleen. Yhteyshenkilönä toimii Seppo Aalto, puh. 0400 892 601, seppoaa(at)gmail.com, jolta saat lisätietoja ryhmän toiminnasta. Lue lisää tästä.

"Pyritään yhdessä tekemään toiminnastamme sellaista, että mahdollisimman monet pääsisivät ja haluaisivat tulla mukaan osallistumaan ja toimimaan."
"Yhdessäolo on myös hyvää vertaistukea toinen toisillemme."
"Ilman iloa ei voi tehdä hyvää. Siksi tämän on oltava hauskaa!"