Hengähdys

Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen syksyllä ilmestyvän uuden jäsenlehden nimi on ”Hengähdys”.

Nimikilpailu oli toukokuun lopussa. Hallitus valitsi kokouksessaan 16.6. uuden jäsenlehden nimen kilpailuun osallistuneiden nimiehdotusten joukosta. Voittajanimen ehdotuksen oli lähettänyt Riitta Kukko Vesannolta. Paljon onnea Riitalle ja kiitos nimiehdotuksen antamisesta.

Nimi sopii raadin mielestä hyvin hengitysyhdistyksen jäsenlehdelle. Mielikuva lähentelee liiton isoa Hengitys- lehteä, olemalla pienempi ja kevyempi ”Hengähdys”. Hengähdys-lehteä lukiessa voi vähän hengähtää.

Kilpailun voittaja saa palkinnoksi sisävesiristeilyn Kallavedelle kahdelle hengelle, valitsemanaan ajankohtana tänä kesänä. Risteily sisältää ruokailun.

Kiitos kaikille nimikilpailuun osallistuneille.