Jäsen uutiset

Hyvä yhdistyksemme jäsen!

Toivotamme jäsenille hyvää kuluvaa vuotta 2018!  Tavoitteenamme on kehittää edelleen yhteistyötä terveydenhuollon, kunnan, apteekin,  seurakunnan ja paikallisten  yhdistysten kanssa sekä pitää yllä vertaistukea antavaa toimintaa retkien ja liikunnan muodossa. Otamme mielellämme teidän toiveitanne vastaan  mitä muuta toimintaa voisimme järjestää. Kiitämme jäsenistöä aktiivisesta osallistumisesta tilaisuuksiin ja retkille. Tämän kesän tapahtumia ovat kesäteatteriretki Kiteelle Kyläparin Myllyteatteriin " Rakkautta ja trasselia" näytäntöön 18.7, asiasta tarkemmin Ajankohtaisasioissa Tapahtumissa. Syyskesästä elo-syyskuussa kotailta Pyytikodalla, ilmoittelemme asiasta tarkemmin kun ajankohta varmistuu. Muita loppu vuoden tapahtumia mm. joulujuhlaa vietämme maarraskuulla yhdistyksen 75 vuotisjuhlan merkeissä. Tervetuloa mukaan tapahtumiin, ota ystäväsi mukaan tutustumaan yhdistyksemme toimintaan!