Hengitysyhdistyksemme kevätkauden 2019 toimintoja:

2019 yhdistystoiminnan teemana voimaa mielen hyvinvoinnista, joka toimii suuntaa antavana kaikissa toiminnoissa

Alkavalla kevätkaudella jatkamme edelleen vertaisryhmien tapaamisia ja jäseniltoja Koivutuvalla (os. Mäntynäädänkatu 6, 67800 Kokkola).

Kevätkaudella jäseniltojen teemana hengitysterveyden edistäminen

Jäsenillat:

• Ke 9.1.2019 klo 18:00 Kevätkauden avajaiset Koivutuvalla.
  • Ke 14.2.2019 klo 18:00 jäsenilta Kannuksen kaupungintalolla.
  • Ke 14.3.2019 klo 18.00 Vetelin jäsenilta, paikka avoin
  • Ke 10.4.2019 klo 18.00 Kevätkokous Kokkolassa
  • Ke 15.5.2019 klo 18:00 Kevätkauden päätösilta.

Vertaistukiryhmät:

Joka kk:n ensimmäinen keskiviikko Koivutuvalla yhtä aikaa (tila jaetaan ryhmille sopivaksi).

Kokoontumiset 2019: 7.2., 7.3., ja 4.4.

Uniapneaa sairastaville, Homehtijoille (sisäilmasta sairastuneille), Hapekkaat+ Kat, (heille, jotka käyttävät happirikastinta tai nestehappi hoitoa, ja heille, jotka sairastavat keuhkoahtaumaa), Harvinaista hengityssairautta sairastaville sekä Astmaa sairastaville.

Lapsiperheiden ryhmä Helava, jatkuu helava-uinnin muodossa lauantaisin.

Jumpparyhmät:

Kokkolan hengitysjumppa jatkuu joka maanantai klo 17:00 Mäntykankaan koululla. Aloitamme kevätkauden jumpat ma 7.1.2019.

Vetelin jumpat urheilutalon näyttämöllä, joka toinen viikko, alkaen ke 9.1.2019 klo 14, joka yhdistyksen jäsenille maksuton, muille 20€ /kausi. Maksu kerätään ensimmäisellä kerralla.

Kannuksen jumpat Kitinkannuksessa, joka toinen viikko, alkaen ti 8.1.209 klo 13, joka yhdistyksen jäsenille maksuton, muille 20€ /kausi. Maksu kerätään ensimmäisellä kerralla.

Honkaharjun kuntosalilla jumppaamme tiistaisin klo 17-18

Muut harrasteet:

Peli-illat joka kuukauden ensimmäinen tiistai alkaen 8.1.2019 klo 18-20. Paikkana nuorisokeskus Vinge, Puutarhakatu 2, Kokkola.

Omakustanteinen keilailuvuoro Kokkolan keilahallissa alkaen la 12.1.2019 klo 16-17. Aluksi varattu 1 rata (3-4 keilaajaa /rata) kerran viikossa. Maksu käteisellä keilahallilla. Radan hinta (12-18e) /h. Ratoja varataan tarvittaessa lisää.

Askarteluillat Kankurin kamarissa kaksi iltaa keväällä 21.3.19 ja to 2.5.19 klo 17.30 alkaen. Materiaalimaksut osallistuja maksaa itse. Lisätietoja myöhemmin, seuraa hengitysyhdistyksen ilmoittelua.

Haaste:

Lähdetään yhdessä mukaan Kokkola City Runille pe 10.5.2019 kiertämään kaunis reitti kävellen. Kutsu mukaan myös kavereitasi. Osallistumismaksu riippuu ilmoittautumisajankohdasta, mutta eläkeläiset, opiskelijat, työttömät ja erityiskorttilaiset maksavat vain 15e.  Jos kiinnostuit, ota yhteyttä, Satu Heinoja 040 7036379

Näistä ja muista tapahtumista ja toiminnoista ilmoitamme tekstiviesteillä, s-posteilla, lehtien järjestöpalstoilla ja MOPSI-sovelluksen kautta. Voit myös kysellä tapahtumista puhelimitse, sähköpostilla tai katsella kotisivuiltamme. Muistathan, että ajantasaiset yhteystietosi takaavat, että saat aina varmasti itsellesi kuuluvaa ajankohtaista tietoa.

Tässä yhteystietomme, joista meidät tavoitat:

Sähköpostilla:

Kotisivut: http://www.hengitysyhdistys.fi/kokkolanseutu ​

Yhdistyksemme puhelinnumero on 045 2314119.

Hallituksen jäsenten ja vertaisryhmien vetäjien yhteystiedot:

Puheenjohtaja Satu Heinoja 040 7036379

Varapuheenjohtaja Helena Hilli 041 4302354

Sihteeri Eivor Wärn-Auvinen 050 5241478

Uniapnea & Hapekkaat ja Kat: Heikki Haapala 040 5109521

Harvinaiset: Auvo Heinoja 0400 656537

Homehtijat: Eeva-Liisa Haapasalo 040 9100098

Liikunta: Satu Heinoja 0407036379

Astmaryhmä: Helena Hilli 041 4302354

HeLaVa Anne Holmbäck 040 5327666.

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN, SILLÄ JOKAINEN MEISTÄ ON TÄRKEÄ!

Syyskauden 2019 tapahtumista ilmoitamme loppukesällä 2019.