Liikuntaryhmät

Hengitysyhdistyksen oma liikuntaryhmä Kirkkonummen uimahallin liikuntasali 1:ssä joka torstai klo 16.30.-17.30. Jumppamme sopii niin oman kuntonsa ylläpitäjälle, painonpudottajalle kuin rentoutta ja hyvää oloa kaipaavallekkin.Tule mukaan kohottamaan kuntoasi ja hakemaan liikunnan iloa fysioterapeutin osaavassa ohjauksessa.
Emme edellytä jäsenyyttä. Mukaan mahtuu vielä!
Ilmoittautumiset ja tiedustelut Anne: 040 7564128 tai annekylaliuhala@gmail.com

Omaehtoinen liikunta

Tuemme omaehtoista liikuntaa yhdistyksen talouden suomin mahdollisuuksin. Kyseeseen tulee mm. kuntosalit, liikuntaryhmät ja vesijumppa. Suosimme ensisijaisesti kunnan liikuntatoimen tarjoamia vaihtoehtoja harkitessamme tuen myöntämistä.Tämä koskee myös Siuntion ja Inkoon tarjoamia liikunta-aktiviteettejä.

Uinti

Tiesithän, että Kirkkonummen uimahalli myöntää erityisuimakortteja omaehtoiseen uintiin? Kortti on voimassa ostopäivästä lähtien vuoden. Kortin oston yhteydessä tulee esittää henkilöllisyystodistus ja Kela-kortti. Kela-Kortin takana olevasta merkinnästä selviää sairausryhmäsi.

Lisätietoja saat uimahallilta puhelimitse 09 2967 2575.