Talvikävely

Happiryhmä

Happiryhmä  (entinen Happiliikkuja) järjestetää 1 kertaa viikossa keskiviikkoisin klo: 11.00 - 11.45 Kirkkonummen Palvelukeskuksessa ammatitaitoisen fysioterapeutin ohjauksessa. Ryhmä on avoin kaikille hengityssairaille ja heidän omaisilleen, eikä osallistuminen edellytä hengitysyhdistyksen jäsenyyttä. Tavoitteena on aktivoida, tukea ja motivoida hengitystie sairauksista sairastavia liikkumaan sekä lisätä uskallusta käyttää liikkumishappea, jos sellainen on potilaalle määrätty. Tärkeänä tekijänä happiryhmän toiminnassa on säilyttää jokaisen sen hetkinen kunto ja mahdollisuuksien mukaan hidastaa etenevää sairautta, sekä koko ryhmän vertaistuki. Kirkkonummen Seudun Hengitysyhdisty ry on päättänyt kausimaksuksi -jäsen 55,00€ ei jäsen 75,00€. Kokoontumiskertoja on syyskaudella n. 17 - 18 ja kevätkaudella n. 20 - 21

Syyskausi 2019 päättyy 18.12.2019

Keväkausi 2020 alkaa 08.01.2020 klo:11.00 - 11.45 ja kokoontuu edelleen kerran viikossa keskiviikkoisin.

Tiedustelut ryhmän toiminnasta: Pekka 040 7401475

www.kirkkonummenpk.fi