Etelä-Suomen Virkistyspäivä

Paikka: SUVIRANTA, Suvirannantie 180, Hattula

Järjestäjä: Kanta-Hämeen Hengitys ry

Vastuuhenkilö: Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys / Piia Olander ja Eija Salo

Kanta-Hämeen Hengitys Ry järjestää Etelä-Suomen alueen virkistyspäivän kesäpaikassaan Suvirannassa Hattulassa. Ohjelmassa aktiviteetteja klo 12-15 mm. yhdistysten välinen mölkkykisa, frisbeegolfia, pihagolfia, luontopolku, tikanheitto, sauvakävely, suppailu, soutaminen, uiminen ja iltaohjelmaa klo 16-20 esim. sauna, musiikillista ohjelmaa, grillausta, yhteislaulua, mukavaa yhdessäoloa. TERVETULOA MUKAAN !

Kesäpäivän HINTA 20 eur/henkilö. SITOVAT ILMOITTAUTUMISET 15.6. mennessä omaan paikallisyhdistykseen sähköpostilla: keskiuusimaa@hengitysyhdistys.fi. PAIKKOJA RAJOITETUSTI. Ilmoita myös mahdolliset RUOKA-ALLERGIAT!

Pyrimme auttamaan kimppakyytien järjestämisessä, ilmoita tarpeesta tai jos tarjoat kyytiä