Jäsentiedote kevään toiminnasta

Koronavirus on syytä ottaa vakavasti. Hengitysliitto on yhdessä Filhan kanssa ottanut kantaa keuhkosairauksia sairastavien tilanteeseen 12.3. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL seuraa tilannetta koko ajan ja ohjeistaa, miten suojautua ja toimia, jos virukselle altistuu tai siitä sairastuu. Viranomaisten ajantasaisia ohjeita on syytä noudattaa tarkasti kaikessa toiminnassa.

Keski-Suomen Hengitysyhdistys ry:n kevätkokous kokoontuu aiemman ilmoituksen mukaisesti ma 16.3. klo 18 alkaen Keski-Suomen Ilmastointihuollon tiloissa osoitteessa Miilukatu 6, Jyväskylä.

Kokoontumisten rajoittaminen on viranomaisten mukaan toimiva keino vähentää riskiryhmiin kuuluvien virustartuntoja. Tästä syystä Hengitysliiton suosittamana Keski-Suomen Hengitysyhdistys pidättäytyy järjestämästä mitään muuta toimintaa ja tilaisuuksia toistaiseksi.

Hengitysliiton verkkovertaisryhmät ja muut puhelin- ja digitaaliset palvelut toimivat ja palvelevat normaalisti.

Hengitysliiton verkkosivuilla osoitteessa hengitysliitto.fi on informaatiota koronaviruksesta hengityssairaus huomioiden.

Terveyden ja hyvinvoinninlaitoksen THL verkkosivuille päivitetään ohjeita ja suosituksia päivittäin.

Toivottavasti epidemia laantuu ja toimintamme normalisoituu mahdollisimman pian.

Hyvää vointia ja aurinkoista kevättä toivottaen,

Keski-Suomen Hengitysyhdistys ry