Silmälaseja

Toiminta

Vertaistoiminnassa voi vertaisena jakaa kokemuksia niin iloissa kuin suruissa ja näin voimaannuttaa meitä kaikkia.

Vertaistoiminnan yhdyshenkilö yhdistyksen hallituksessa v. 2018 on Teija Huotari, puh. 050 3403781 ja sähköpostiosoite teija.huotari@hengitysyhdistys.fi johon voit ottaa yhteyttä kaikissa aiheeseen liittyvissä asioissa. Jos olet kiinnostunut jostain vertaisryhmästä, vertaisohjaajakoulutuksesta tms, niin ota rohkeasti yhteyttä.

Harvinaista keuhkosairautta sairastavien vertaisryhmä Harvinaiset kokoontuu kerran kuukaudessa erikseen sovittuina aikoina ja paikoissa. Näiden sivujen lisäksi Harvinaistoiminnan suunnittelija Marika Kiikala-Siuko tiedottaa tekstiviestein harvinaisten rekisterissään oleville. Kiinnostuneet harvinaissairaat lähiomaisineen ovat tervetulleita ryhmään mukaan. Ryhmän tiedotuksia lähetetään myös sähköpostilla erikseen mukana olleitten osoitelistan mukaan (mikäli antanut sähköpostiosoitteen tätä varten).

Uniapnea-, keuhkolaajentuma- ym. vertaisryhmistä tiedotetaan sitä mukaa kun ryhmät käynnistyvät. Ota rohkeasti yhteyttä!

Olemassa on myös laajemmalla alueella toimivia verkkovertaisryhmiä, joista löytyy tietoa Hengitysliiton sivuilta.